Anasayfa
English
İletişim
Hızlı Erişim
Akademik Takvim
Anketler
Bilgi Edinme
Bilgi Paketi
Diş Hekimliği Fakültesi Randevu
Etkinlik Talep Formu
NOHU Login
NUBulut
Öğrenci e-posta
Personel e-posta
Telefon Rehberi
Uzaktan Eğitim Sistemi
Yemek Menü
Yemekhane Sanal Pos
NİĞDE ÖMER HALİSDEMİR ÜNİVERSİTESİ
Bilgi Paketi
Kurum Hakkında Bilgi
Üniversite Senatosu ve Yönetim Kurulu
Organizasyon Şeması
Akademik Takvim
Genel Bilgi
Genel Giriş Koşulları
Genel Kayıt Prosedürleri
Kurallar ve Yönetmelikler
Önceki Dönemlerin Tanınması
Diploma Eki
Akademik Danışmanlık Düzenlemeleri
AKTS Kredi Dağılımı
İsim ve Adres Bilgileri
Derece Programları
Ön Lisans
Lisans
Yüksek Lisans
Doktora
Course Catalogue For Exchange Students
Öğrenciler için Genel Bilgiler
Yaşam Giderleri
Barınma Olanakları
Beslenme Olanakları
Sağlık Hizmetleri
Sigorta
Öğrenme Olanakları
Kültürel ve sosyal Faaliyetler
Sportif ve Boş Zaman Faaliyetleri
Öğrenci Kulüpleri
Uluslararası Programlar
Dil Politikası ve Kurslar
Staj
Burs Olanakları
Engelli Öğrenci Olanakları
Öğrenci İşleri
Değişim Öğrencileri için Pratik Bilgiler
Niğde'de Yaşam
BTO2009 / ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ
Dersin Öğrenme Çıktıları
1
Dersle ilgili temel kavramları açıklayabilir
2
Öğretim ilkelerinin temel özelliklerini bilir
3
Öğretim stratejilerinin özelliklerini açıklayabilir
4
Öğretim yöntem ve tekniklerinin özelliklerini bilir
5
Öğretim yöntem ve tekniklerinin özelliklerini etkili şekilde kullanabilir
6
Öğrenme- öğretme model ve yaklaşımlarının özelliklerini bilir
7
Hedefe uygun yöntem ve teknik seçebilir
8
Öğretim hizmetinin niteliğini artırmada öğretmenin görev ve sorumluluklarını kavrayabilir
9
Eğitimde plan yapmanın öneminin ve gerekliliğinin farkında olur
10
Etkili bir eğitim durumu oluşturabilecek ve uygulayabilir
11
Eğitim durumlarının değişkenlerini etkili şekilde kullanabilir
12
Ders planı yapma ve uygulamayı gerçekleştirir
13
Öğretme-öğrenme sürecinin etkili şekilde düzenleyebilir
14
Derse uygun materyal seçimini etkili şekilde yapabilir
15
Sınıfta uygulanan öğretim hizmetini değerlendirebilir
Loading…