1 | Dersin Tanıtımı ve Dersle İlgili Kuralların Tartışılması ve Belirlenmesi | |
2 | Felsefe Nedir? Felsefenin Alanları: Ontoloji, Epistemoloji, Aksiyoloji, Mantık | |
3 | Eğitim Felsefesi ve Eğitim Felsefesinin Diğer Sistemlerle İlişkileri | |
4 | Genel Felsefi Akımlar ve Eğitim I İdealizm ve Eğitim - Realizm ve Eğitim | |
5 | Genel Felsefi Akımlar ve Eğitim II Diyalektik Materyalizm ve Eğitim ? Pragmatizm ve Eğitim | |
6 | Eğitim Felsefisi Akımları ve Eğitim I Daimicilik | |
7 | Eğitimi ve öğretimin gelişimin tarihsel ölçümü | |
8 | Eğitim Felsefisi Akımları ve Eğitim II Esasicicilik (Temellendirmecilik) | |
9 | Eğitim Felsefisi Akımları ve Eğitim III Progresivizm (İlerlemecilik) | |
10 | Eğitim Felsefisi Akımları ve Eğitim IV Reconstructionizm (Yeniden Kurmacılık) | |
11 | Eğitim Felsefisi Akımları ve Eğitim V Natularizm (Doğalcılık) | |
12 | Eğitim Felsefisi Akımları ve Eğitim VI Politeknik Eğitim | |
13 | Türk Ulusal Eğitim Sisteminin Dayandığı Felsefeler İslamiyet Öncesi- Sonrası- Selçuklu ve Osmanlılar | |
14 | Cumhuriyet Dönemi Eğitim Felsefesine Katkı Veren Düşünürler Atatürk?ün Eğitim Anlayışı | |