COG6121 / PAZARLAMA COĞRAFYASI

DERSİN HAFTALIK İÇERİĞİ

 
KONULAR 
KAYNAKLAR 
1Pazarlama coğrafyasının genel girişKitaplarda belirtilen kaynaklar
2Tüketim yerleri ve alanlarıKitaplarda belirtilen kaynaklar
3Yer PazarlamaKitaplarda belirtilen kaynaklar
4Merkezi yer teorisiKitaplarda belirtilen kaynaklar
5Perakende aktörleri ve trendKitaplarda belirtilen kaynaklar
6Perakendede kurumsal yapıların yeniden yapılandırılmasıKitaplarda belirtilen kaynaklar
7Perakendeci-tedarik zinciri arayüzlerinin yeniden yapılandırılmasıKitaplarda belirtilen kaynaklar
8Perakende dağıtımda organizasyonel ve teknolojik dönüşümlerKitaplarda belirtilen kaynaklar
9Değişen perakende istihdam ilişkileriKitaplarda belirtilen kaynaklar
10Perakende düzenlemesi ve yönetişimKitaplarda belirtilen kaynaklar
11Tutarsız coğrafya ve mekânsal geçiş perakende sermaye 1: kentsel sorunlarKitaplarda belirtilen kaynaklar
12Perakende sermayenin sabit olmayan coğrafyası ve mekânsal değişimi 2: bölgesel sorunlar ve uluslararasılaşmaKitaplarda belirtilen kaynaklar
13Perakende alanının konfigürasyonu, manipülasyonu ve çekişmesiKitaplarda belirtilen kaynaklar
14Perakendeciliğin uluslararasılaşmasıKitaplarda belirtilen kaynaklar