1 | Esere Dönük Eleştiri | Berna Moran, Edebiyat Kuramları ve Eleştiri (1991), s. 189-200. |
2 | Edebî Sanat Eserinin Varoluş Tarzı | R.Wellek-A.Varren (1993), Edebiyat Teorisi, s. 118-133. |
3 | Edebiyat Eserinde Varlık Tabakaları | İsmail Tunalı, Sanat Ontolojisi (1984), s. 102-138. |
4 | Ses Ahengi, Ritim ve Vezin | R.Wellek-A.Varren (1993), Edebiyat Teorisi, s.133-147. |
5 | Ses Ahengi Ritim ve Vezin | Mehmet Kaplan, Tevfik Fikret (1987), s. 199-223. |
6 | Üslup ve Üslup Bilgisi | R.Wellek-A.Varren (1993), Edebiyat Teorisi, s.148-160. |
7 | İmaj, İstiare, Sembol, Mit | R.Wellek- A.Varren (1993), Edebiyat Teorisi, s.160-186. |
8 | Ara sınav | |
9 | Arketipler | C.G.Jung, Dört Arketip (2005), s. 17-66. |
10 | Hikâye Etmenin Mahiyeti ve Hikâye Tarzları | R.Wellek-A.Varren (1993), Edebiyat Teorisi, s.187-200. |
11 | Karekterizasyon | P.Stevick, Roman Teorisi (1988), s. 54-61, 169-178. |
12 | Bakış Açısı | P.Stevick, Roman Teorisi (1988), s.81-131. |
13 | Edebî Türler | R.Wellek-A.Varren (1993), Edebiyat Teorisi, s.201-212. |
14 | Edebî Türler | Jale Parla, Don Kişot’tan Bugüne Roman (2000), s. 36-60. |
15 | Final sınavı | |