| 1 | Tatar Türkleri,Tatar Türkçesi, Tatar Türkçesinin alfabesi ve imlâsıyla ilgili genel bilgiler | 1. (ss. 679-687) |
| 2 | Tatar alfabesinin öğretilmesi, yazma ve okuma çalışması. | 2. (ss. 5-14) |
| 3 | Günlük tanışmada kullanılan kalıplar, olumsuzluk kategorisi ve nesneleri öğrenme | 2. (ss. 15-26; 239-247) |
| 4 | Tatar Türkçesinde kendi ailesini, aile bireylerini tanıtma. | 2. (ss. 109-116) |
| 5 | Tatar Türkçesinde hafta, ay isimlerini öğretme | 2. (ss.143-157) |
| 6 | Tatar Türkçesinde meslek isimleri, meslekle ilgili metinler | 2. (ss.117-120) |
| 7 | Tatar Türkçesinde konaklama isimleri ve gelecekteki belli işeri ifade etme ilgili metinler | 2. (121-135) |
| 8 | Vize / Ara sınav | |
| 9 | Tatar Türkçesinde günlük rutinleri ifade etme ve alışveriş sırasında kullanılan diyalog | 2. (ss. 141-157) |
| 10 | Tatar Türkçesinde tatil, spor aktiveleri sırasında kullanılan diyalog | 2. (ss.160-177) |
| 11 | Tatar Türkçesinde market ve pazarda geçen diyalog | 2. (ss. 178-192) |
| 12 | Tatar Türkçesinde misafirlik ile ilgili diyalog | 2. (ss. 193-219) |
| 13 | Tatar Türkçesinde saatleri sormayı ve söylemeyi öğretme | 2. (ss. 29-35), 1. |
| 14 | Tatar Türkçesinde bayram kutlaması, tatil, | 2. (ss. 221-235) |
| 15 | Tatar Türkçesinde hava durumunu söyleme ve sorma | 2. (ss. 35-42) |
| 16 | Final / Genel Sınav | |