1 | 1-İçten yanmalı motorlarda kullanılan ana yakıtların özellikleri | [1] s. 1-7; [2] s. 2-9 |
2 | 2- LPG’nin motor yakıtı olarak özellikleri | [1] s. 10-17; [2] s. 11-22 |
3 | 3- LPG kullanımı ile motor performansı ve egzoz emisyonları | [3] s.35-92; [4] s. 4-56 |
4 | 4-Doğal gazın motor yakıtı olarak özellikleri, performans ve emisyon özellikleri | [1] s. 18-26; [2] s. 23-30 |
5 | 5-Çift yakıt kullanımının motor performansı ve emisyon etkileri | [1] s. 29-32; [2] s. 42-43 |
6 | 6- Hidrojenin motor yakıtı olarak özellikleri | [1] s. 34-47; [2] s. 43-55 |
7 | 7-Hidrojenin motorlarda kullanımı ile egzoz emisyonları ve motor performansı | [1] s. 47-49; [2] s. 56-58; [3] s. 24-34 |
8 | 8-Etanol-metanol yakıtlarının özellikleri | [1] s. 50-59; [2] s. 59-65; [3] s. 35-40 |
9 | 9- Etanol-metanol kullanımı ile motor performansı ve egzoz emisyonları | [1] s. 59-62; [2] s. 44-54 |
10 | 10-Viskozite ve yoğunluk iyileştirici sıvı yakıt katkılarının emisyon ve performansa etkileri | [1] s. 63-73; [2] s. 55-64 |
11 | 11-Nano yakıt katkılarının emisyon ve performansa etkileri | [1] s. 73-83; [2] s. 65-73 |
12 | 12-Alkollerin alternatif yakıt olarak kullanımı ve performansı | [1] s. 84-98; [2] s. 66-78 |
13 | 13-Alternatif yakıtların performans ve emisyonlarının karşılaştırılması | [1] s. 99-108; [2] s. 79-98 |
14 | 14-Alternatif yakıtların performans ve emisyonlarının karşılaştırılması | [1] s. 109-128; [2] s. 99-135 |