EMS0003 / DİKKAT EKSİKLİĞİ VE HİPERAKTİVİTE BOZUKLUĞU

DERSİN HAFTALIK İÇERİĞİ

Hafta 
Konular 
Öğrenme Kaynakları 
1Dersin işleyişi hakkında bilgilendirme 
2Dikkat eksikliği ve hiperaktivite bozukluğunun tanımı ve özellikleri1) Ercan, E.S. (2015). Dikkat Eksikliği Hiperaktivite Bozukluğu. İstanbul: Doğan Kitap / 2)Sürücü, Ö. (2016). Dikkat Eksikliği Hiperaktivite Bozukluğu Anne Baba-Öğretmen El kitabı. İstanbul: Bilgi Yayınevi.
3Dikkat eksikliği ve hiperaktivite bozukluğunun temel belirtileri1) Ercan, E.S. (2015). Dikkat Eksikliği Hiperaktivite Bozukluğu. İstanbul: Doğan Kitap / 2)Sürücü, Ö. (2016). Dikkat Eksikliği Hiperaktivite Bozukluğu Anne Baba-Öğretmen El kitabı. İstanbul: Bilgi Yayınevi.
4Dikkat eksikliği ve hiperaktivite bozukluğu ve risk faktörleri1) Ercan, E.S. (2015). Dikkat Eksikliği Hiperaktivite Bozukluğu. İstanbul: Doğan Kitap / 2)Sürücü, Ö. (2016). Dikkat Eksikliği Hiperaktivite Bozukluğu Anne Baba-Öğretmen El kitabı. İstanbul: Bilgi Yayınevi.
5Gelişim döneminin özelliklerine göre dikkat eksikliği ve hiperaktivite bozukluğu1) Ercan, E.S. (2015). Dikkat Eksikliği Hiperaktivite Bozukluğu. İstanbul: Doğan Kitap / 2)Sürücü, Ö. (2016). Dikkat Eksikliği Hiperaktivite Bozukluğu Anne Baba-Öğretmen El kitabı. İstanbul: Bilgi Yayınevi.
6Dikkat eksikliği ve hiperaktivite bozukluğu tanısı koyma süreci1) Ercan, E.S. (2015). Dikkat Eksikliği Hiperaktivite Bozukluğu. İstanbul: Doğan Kitap / 2)Sürücü, Ö. (2016). Dikkat Eksikliği Hiperaktivite Bozukluğu Anne Baba-Öğretmen El kitabı. İstanbul: Bilgi Yayınevi.
7Dikkat eksikliği ve hiperaktivite bozukluğuna eş tanılar1) Ercan, E.S. (2015). Dikkat Eksikliği Hiperaktivite Bozukluğu. İstanbul: Doğan Kitap / 2)Sürücü, Ö. (2016). Dikkat Eksikliği Hiperaktivite Bozukluğu Anne Baba-Öğretmen El kitabı. İstanbul: Bilgi Yayınevi.
8Dikkat eksikliği ve hiperaktivite bozukluğunun akademik performans üzerindeki etkileri1) Ercan, E.S. (2015). Dikkat Eksikliği Hiperaktivite Bozukluğu. İstanbul: Doğan Kitap / 2)Sürücü, Ö. (2016). Dikkat Eksikliği Hiperaktivite Bozukluğu Anne Baba-Öğretmen El kitabı. İstanbul: Bilgi Yayınevi.
9Dikkat eksikliği ve hiperaktivite bozukluğu olan çocukların aile ilişkileri1) Ercan, E.S. (2015). Dikkat Eksikliği Hiperaktivite Bozukluğu. İstanbul: Doğan Kitap / 2)Sürücü, Ö. (2016). Dikkat Eksikliği Hiperaktivite Bozukluğu Anne Baba-Öğretmen El kitabı. İstanbul: Bilgi Yayınevi.
10Dikkat eksikliği ve hiperaktivite bozukluğu olan çocukların akran ilişkileri1) Ercan, E.S. (2015). Dikkat Eksikliği Hiperaktivite Bozukluğu. İstanbul: Doğan Kitap / 2)Sürücü, Ö. (2016). Dikkat Eksikliği Hiperaktivite Bozukluğu Anne Baba-Öğretmen El kitabı. İstanbul: Bilgi Yayınevi.
11Dikkat eksikliği ve hiperaktivite bozukluğunun psikososyal tedavi süreçleri1) Ercan, E.S. (2015). Dikkat Eksikliği Hiperaktivite Bozukluğu. İstanbul: Doğan Kitap / 2)Sürücü, Ö. (2016). Dikkat Eksikliği Hiperaktivite Bozukluğu Anne Baba-Öğretmen El kitabı. İstanbul: Bilgi Yayınevi.
12Dikkat eksikliği hiperaktivite bozukluğu tedavisinin tıp tarafı1) Ercan, E.S. (2015). Dikkat Eksikliği Hiperaktivite Bozukluğu. İstanbul: Doğan Kitap / 2)Sürücü, Ö. (2016). Dikkat Eksikliği Hiperaktivite Bozukluğu Anne Baba-Öğretmen El kitabı. İstanbul: Bilgi Yayınevi.
13Dikkat eksikliği ve hiperaktivite bozukluğu olan çocukların eğitim süreçleri1) Ercan, E.S. (2015). Dikkat Eksikliği Hiperaktivite Bozukluğu. İstanbul: Doğan Kitap / 2)Sürücü, Ö. (2016). Dikkat Eksikliği Hiperaktivite Bozukluğu Anne Baba-Öğretmen El kitabı. İstanbul: Bilgi Yayınevi.
14Dikkat eksikliği ve hiperaktivite bozukluğu olan çocukların eğitim süreçlerinde aile ve öğretmen rolleri 1) Ercan, E.S. (2015). Dikkat Eksikliği Hiperaktivite Bozukluğu. İstanbul: Doğan Kitap / 2)Sürücü, Ö. (2016). Dikkat Eksikliği Hiperaktivite Bozukluğu Anne Baba-Öğretmen El kitabı. İstanbul: Bilgi Yayınevi.