1 | Dersin işleyişi hakkında bilgilendirme | |
2 | Dikkat eksikliği ve hiperaktivite bozukluğunun tanımı ve özellikleri | 1) Ercan, E.S. (2015). Dikkat Eksikliği Hiperaktivite Bozukluğu. İstanbul: Doğan Kitap / 2)Sürücü, Ö. (2016). Dikkat Eksikliği Hiperaktivite Bozukluğu Anne Baba-Öğretmen El kitabı. İstanbul: Bilgi Yayınevi. |
3 | Dikkat eksikliği ve hiperaktivite bozukluğunun temel belirtileri | 1) Ercan, E.S. (2015). Dikkat Eksikliği Hiperaktivite Bozukluğu. İstanbul: Doğan Kitap / 2)Sürücü, Ö. (2016). Dikkat Eksikliği Hiperaktivite Bozukluğu Anne Baba-Öğretmen El kitabı. İstanbul: Bilgi Yayınevi. |
4 | Dikkat eksikliği ve hiperaktivite bozukluğu ve risk faktörleri | 1) Ercan, E.S. (2015). Dikkat Eksikliği Hiperaktivite Bozukluğu. İstanbul: Doğan Kitap / 2)Sürücü, Ö. (2016). Dikkat Eksikliği Hiperaktivite Bozukluğu Anne Baba-Öğretmen El kitabı. İstanbul: Bilgi Yayınevi. |
5 | Gelişim döneminin özelliklerine göre dikkat eksikliği ve hiperaktivite bozukluğu | 1) Ercan, E.S. (2015). Dikkat Eksikliği Hiperaktivite Bozukluğu. İstanbul: Doğan Kitap / 2)Sürücü, Ö. (2016). Dikkat Eksikliği Hiperaktivite Bozukluğu Anne Baba-Öğretmen El kitabı. İstanbul: Bilgi Yayınevi. |
6 | Dikkat eksikliği ve hiperaktivite bozukluğu tanısı koyma süreci | 1) Ercan, E.S. (2015). Dikkat Eksikliği Hiperaktivite Bozukluğu. İstanbul: Doğan Kitap / 2)Sürücü, Ö. (2016). Dikkat Eksikliği Hiperaktivite Bozukluğu Anne Baba-Öğretmen El kitabı. İstanbul: Bilgi Yayınevi. |
7 | Dikkat eksikliği ve hiperaktivite bozukluğuna eş tanılar | 1) Ercan, E.S. (2015). Dikkat Eksikliği Hiperaktivite Bozukluğu. İstanbul: Doğan Kitap / 2)Sürücü, Ö. (2016). Dikkat Eksikliği Hiperaktivite Bozukluğu Anne Baba-Öğretmen El kitabı. İstanbul: Bilgi Yayınevi. |
8 | Dikkat eksikliği ve hiperaktivite bozukluğunun akademik performans üzerindeki etkileri | 1) Ercan, E.S. (2015). Dikkat Eksikliği Hiperaktivite Bozukluğu. İstanbul: Doğan Kitap / 2)Sürücü, Ö. (2016). Dikkat Eksikliği Hiperaktivite Bozukluğu Anne Baba-Öğretmen El kitabı. İstanbul: Bilgi Yayınevi. |
9 | Dikkat eksikliği ve hiperaktivite bozukluğu olan çocukların aile ilişkileri | 1) Ercan, E.S. (2015). Dikkat Eksikliği Hiperaktivite Bozukluğu. İstanbul: Doğan Kitap / 2)Sürücü, Ö. (2016). Dikkat Eksikliği Hiperaktivite Bozukluğu Anne Baba-Öğretmen El kitabı. İstanbul: Bilgi Yayınevi. |
10 | Dikkat eksikliği ve hiperaktivite bozukluğu olan çocukların akran ilişkileri | 1) Ercan, E.S. (2015). Dikkat Eksikliği Hiperaktivite Bozukluğu. İstanbul: Doğan Kitap / 2)Sürücü, Ö. (2016). Dikkat Eksikliği Hiperaktivite Bozukluğu Anne Baba-Öğretmen El kitabı. İstanbul: Bilgi Yayınevi. |
11 | Dikkat eksikliği ve hiperaktivite bozukluğunun psikososyal tedavi süreçleri | 1) Ercan, E.S. (2015). Dikkat Eksikliği Hiperaktivite Bozukluğu. İstanbul: Doğan Kitap / 2)Sürücü, Ö. (2016). Dikkat Eksikliği Hiperaktivite Bozukluğu Anne Baba-Öğretmen El kitabı. İstanbul: Bilgi Yayınevi. |
12 | Dikkat eksikliği hiperaktivite bozukluğu tedavisinin tıp tarafı | 1) Ercan, E.S. (2015). Dikkat Eksikliği Hiperaktivite Bozukluğu. İstanbul: Doğan Kitap / 2)Sürücü, Ö. (2016). Dikkat Eksikliği Hiperaktivite Bozukluğu Anne Baba-Öğretmen El kitabı. İstanbul: Bilgi Yayınevi. |
13 | Dikkat eksikliği ve hiperaktivite bozukluğu olan çocukların eğitim süreçleri | 1) Ercan, E.S. (2015). Dikkat Eksikliği Hiperaktivite Bozukluğu. İstanbul: Doğan Kitap / 2)Sürücü, Ö. (2016). Dikkat Eksikliği Hiperaktivite Bozukluğu Anne Baba-Öğretmen El kitabı. İstanbul: Bilgi Yayınevi. |
14 | Dikkat eksikliği ve hiperaktivite bozukluğu olan çocukların eğitim süreçlerinde aile ve öğretmen rolleri | 1) Ercan, E.S. (2015). Dikkat Eksikliği Hiperaktivite Bozukluğu. İstanbul: Doğan Kitap / 2)Sürücü, Ö. (2016). Dikkat Eksikliği Hiperaktivite Bozukluğu Anne Baba-Öğretmen El kitabı. İstanbul: Bilgi Yayınevi. |