EMS0003 / DİKKAT EKSİKLİĞİ VE HİPERAKTİVİTE BOZUKLUĞU

DERSİN HAFTALIK İÇERİĞİ

 
KONULAR 
KAYNAKLAR 
1Dersin işleyişi hakkında bilgilendirme 
2Dikkat eksikliği ve hiperaktivite bozukluğunun tanımı ve özellikleri1) Ercan, E.S. (2015). Dikkat Eksikliği Hiperaktivite Bozukluğu. İstanbul: Doğan Kitap / 2)Sürücü, Ö. (2016). Dikkat Eksikliği Hiperaktivite Bozukluğu Anne Baba-Öğretmen El kitabı. İstanbul: Bilgi Yayınevi.
3Dikkat eksikliği ve hiperaktivite bozukluğunun temel belirtileri1) Ercan, E.S. (2015). Dikkat Eksikliği Hiperaktivite Bozukluğu. İstanbul: Doğan Kitap / 2)Sürücü, Ö. (2016). Dikkat Eksikliği Hiperaktivite Bozukluğu Anne Baba-Öğretmen El kitabı. İstanbul: Bilgi Yayınevi.
4Dikkat eksikliği ve hiperaktivite bozukluğu ve risk faktörleri1) Ercan, E.S. (2015). Dikkat Eksikliği Hiperaktivite Bozukluğu. İstanbul: Doğan Kitap / 2)Sürücü, Ö. (2016). Dikkat Eksikliği Hiperaktivite Bozukluğu Anne Baba-Öğretmen El kitabı. İstanbul: Bilgi Yayınevi.
5Gelişim döneminin özelliklerine göre dikkat eksikliği ve hiperaktivite bozukluğu1) Ercan, E.S. (2015). Dikkat Eksikliği Hiperaktivite Bozukluğu. İstanbul: Doğan Kitap / 2)Sürücü, Ö. (2016). Dikkat Eksikliği Hiperaktivite Bozukluğu Anne Baba-Öğretmen El kitabı. İstanbul: Bilgi Yayınevi.
6Dikkat eksikliği ve hiperaktivite bozukluğu tanısı koyma süreci1) Ercan, E.S. (2015). Dikkat Eksikliği Hiperaktivite Bozukluğu. İstanbul: Doğan Kitap / 2)Sürücü, Ö. (2016). Dikkat Eksikliği Hiperaktivite Bozukluğu Anne Baba-Öğretmen El kitabı. İstanbul: Bilgi Yayınevi.
7Dikkat eksikliği ve hiperaktivite bozukluğuna eş tanılar1) Ercan, E.S. (2015). Dikkat Eksikliği Hiperaktivite Bozukluğu. İstanbul: Doğan Kitap / 2)Sürücü, Ö. (2016). Dikkat Eksikliği Hiperaktivite Bozukluğu Anne Baba-Öğretmen El kitabı. İstanbul: Bilgi Yayınevi.
8Dikkat eksikliği ve hiperaktivite bozukluğunun akademik performans üzerindeki etkileri1) Ercan, E.S. (2015). Dikkat Eksikliği Hiperaktivite Bozukluğu. İstanbul: Doğan Kitap / 2)Sürücü, Ö. (2016). Dikkat Eksikliği Hiperaktivite Bozukluğu Anne Baba-Öğretmen El kitabı. İstanbul: Bilgi Yayınevi.
9Dikkat eksikliği ve hiperaktivite bozukluğu olan çocukların aile ilişkileri1) Ercan, E.S. (2015). Dikkat Eksikliği Hiperaktivite Bozukluğu. İstanbul: Doğan Kitap / 2)Sürücü, Ö. (2016). Dikkat Eksikliği Hiperaktivite Bozukluğu Anne Baba-Öğretmen El kitabı. İstanbul: Bilgi Yayınevi.
10Dikkat eksikliği ve hiperaktivite bozukluğu olan çocukların akran ilişkileri1) Ercan, E.S. (2015). Dikkat Eksikliği Hiperaktivite Bozukluğu. İstanbul: Doğan Kitap / 2)Sürücü, Ö. (2016). Dikkat Eksikliği Hiperaktivite Bozukluğu Anne Baba-Öğretmen El kitabı. İstanbul: Bilgi Yayınevi.
11Dikkat eksikliği ve hiperaktivite bozukluğunun psikososyal tedavi süreçleri1) Ercan, E.S. (2015). Dikkat Eksikliği Hiperaktivite Bozukluğu. İstanbul: Doğan Kitap / 2)Sürücü, Ö. (2016). Dikkat Eksikliği Hiperaktivite Bozukluğu Anne Baba-Öğretmen El kitabı. İstanbul: Bilgi Yayınevi.
12Dikkat eksikliği hiperaktivite bozukluğu tedavisinin tıp tarafı1) Ercan, E.S. (2015). Dikkat Eksikliği Hiperaktivite Bozukluğu. İstanbul: Doğan Kitap / 2)Sürücü, Ö. (2016). Dikkat Eksikliği Hiperaktivite Bozukluğu Anne Baba-Öğretmen El kitabı. İstanbul: Bilgi Yayınevi.
13Dikkat eksikliği ve hiperaktivite bozukluğu olan çocukların eğitim süreçleri1) Ercan, E.S. (2015). Dikkat Eksikliği Hiperaktivite Bozukluğu. İstanbul: Doğan Kitap / 2)Sürücü, Ö. (2016). Dikkat Eksikliği Hiperaktivite Bozukluğu Anne Baba-Öğretmen El kitabı. İstanbul: Bilgi Yayınevi.
14Dikkat eksikliği ve hiperaktivite bozukluğu olan çocukların eğitim süreçlerinde aile ve öğretmen rolleri 1) Ercan, E.S. (2015). Dikkat Eksikliği Hiperaktivite Bozukluğu. İstanbul: Doğan Kitap / 2)Sürücü, Ö. (2016). Dikkat Eksikliği Hiperaktivite Bozukluğu Anne Baba-Öğretmen El kitabı. İstanbul: Bilgi Yayınevi.