| 1 | Karakter ve değer eğitimi ile ilgili kavramlar | Aktepe ve Gündüz (2019), Sağlam (2019), Genç ve Beldağ (2019). |
| 2 | Karakter gelişimi ve eğitimi | Aktepe ve Gündüz (2019), Sağlam (2019). |
| 3 | Karakter gelişiminde ve eğitiminde aile, çevre ve okul | Aktepe ve Gündüz (2019),Genç ve Beldağ (2019). |
| 4 | Değerin tanımı ve sınıflandırılması | Aktepe ve Gündüz (2019), Sağlam (2019). |
| 5 | Değerlerin kaynağı ve toplumsal, kültürel, dini, ahlaki temelleri | Aktepe ve Gündüz (2019) |
| 6 | Karakter ve değer eğitiminde kültürlerarası farklılaşma ve birlikte yaşama kültürü | Aktepe ve Gündüz (2019) |
| 7 | Eğitim felsefesi ve hedefleri yönünden karakter ve değer eğitimi | Aktepe ve Gündüz (2019), Genç ve Beldağ (2019). |
| 8 | Karakter ve değer eğitiminde kullanılan yaklaşım, yöntem ve teknikler | Aktepe ve Gündüz (2019), Sağlam (2019), Genç ve Beldağ (2019). |
| 9 | Modern ve çok kültürlü toplumlarda değerler krizi ve eğitim | Aktepe ve Gündüz (2019), Sağlam (2019). |
| 10 | İnsani-kültürel kalkınma sürecinde değer eğitimi | Aktepe ve Gündüz (2019) |
| 11 | Türk eğitim ve kültür tarihinden değer eğitimi ile ilgili örnekle | Aktepe ve Gündüz (2019), Sağlam (2019), Genç ve Beldağ (2019). |
| 12 | Türkiye'de değerler eğitimi uygulamaları ve araştırmaları | Aktepe ve Gündüz (2019), Genç ve Beldağ (2019). |
| 13 | Karakter ve değer eğitiminde rol model olarak öğretmen | Aktepe ve Gündüz (2019), Sağlam (2019). |
| 14 | Sürdürülebilir gelişme ve değerler eğitimi. | Öztürk (2017), Özdemir (2007), Bozkurt ve Bıçkı (2016). |