| 1 | Eğitimde ölçme ve değerlendirmenin yeri ve önemi | 1., 2., 3. ve 4. kaynak kitap ilgili bölümler |
| 2 | Ölçme ve değerlendirme ile ilgili temel kavramlar | 1., 2., 3. ve 4. kaynak kitap ilgili bölümler |
| 3 | Ölçek ve Ölçek Düzeyleri | 1., 2., 3. ve 4. kaynak kitap ilgili bölümler |
| 4 | Ölçüt, Değerlendirme ve Değerlendirme Türleri | 1., 2., 3. ve 4. kaynak kitap ilgili bölümler |
| 5 | Ölçmede Hata Kavramı | 1., 2., 3. ve 4. kaynak kitap ilgili bölümler |
| 6 | ÖLÇME ARAÇLARINDA BULUNMASI GEREKEN NİTELİKLER Güvenirlik | 1., 2., 3. ve 4. kaynak kitap ilgili bölümler |
| 7 | Geçerlik; Kullanışlılık | 1., 2., 3. ve 4. kaynak kitap ilgili bölümler |
| 8 | EĞİTİMDE KULLANILAN ÖLÇME ARAÇLARI/Açık uçlu, kısa cevaplı, doğru/yanlış tipi ve eşleştirmeli testler, sözlü yoklamalar, ödev ve projeler | 1., 2., 3. ve 4. kaynak kitap ilgili bölümler |
| 9 | Testlerin Sınıflandırılması | 1., 2., 3. ve 4. kaynak kitap ilgili bölümler |
| 10 | Test Geliştirme | 1., 2., 3. ve 4. kaynak kitap ilgili bölümler |
| 11 | Madde analizleri | 1., 2., 3. ve 4. kaynak kitap ilgili bölümler |
| 12 | Ölçme sonuçları üzerinde yapılan temel istatistiksel işlemler • Ölçme sonuçlarının düzenlenmesi • Merkezi eğilim ölçüleri • Değişim (yayılım) ölçüleri | 1., 2., 3. ve 4. kaynak kitap ilgili bölümler |
| 13 | Ölçme sonuçları üzerinde yapılan temel istatistiksel işlemler • Standart puanlar (T ve z puanları) | 1., 2., 3. ve 4. kaynak kitap ilgili bölümler |
| 14 | Not Verme | 1., 2., 3. ve 4. kaynak kitap ilgili bölümler |