1 | Rehberliğin temel kavramları bilgisi |
2 | Rehberliğin eğitim süreci içindeki yerini ve önemini kavrayabilme |
3 | Rehberliği gerekli kılan sosyal ve psikolojik faktörleri kavrayabilme |
4 | Rehberliğin temel işlevlerini birbirinden ayırtedebilme |
5 | Okul kademelerine göre reberliğin amaçlarını kavrayabilme |
6 | Rehberlik hizmetlerini problem alanlarına göre ayırabilme |
7 | Geleneksel rehberlikle gelişimsel rehberlik anlayışını karşılaştırarak, gelişimsel rehberliğin özelliklerini açıklayabilme |
8 | Okul rehberlik hizmetlerini ve özelliklerini kavrayabilme |
9 | Bireyi tanımanın önemini kavrayabilme |
10 | Bireyi tanıma tekniklerini tanıyabilme |
11 | Bireyi tanıma tekniklerini uygulayabilme |
12 | Psikolojik danışma kuramlarını ve yöntemlerini kavrayabilme |
13 | Rehberlik ve psikolojik danışma hizmetlerinin örgütsel yapısını tanıyabilme |
14 | Rehberlik uygulamalarında sınıf rehber öğretmenine düşen sorumlulukları yerine getirebilme |