| 1 | İngilizcede sözlü iletişimin önemi ve dersin gerekçeleri | Brown, H. D. (2015). Teaching by Principles: An Interactive Approach to Language Pedagogy (4th ed.). Pearson Education. |
| 2 | Konuşma ve yazı dili arasındaki farklar/ Grup tartışması | Brown, H. D. (2015). Teaching by Principles: An Interactive Approach to Language Pedagogy (4th ed.). Pearson Education. |
| 3 | Resmi ve resmi olmayan, kurumsal ve günlük sözlü iletişim arasındaki farklar (Konuşmacılar arasındaki ilişki, konu, bazı kalıplaşmış ifadeler vb.) / Grup tartışması | Brown, H. D. (2015). Teaching by Principles: An Interactive Approach to Language Pedagogy (4th ed.). Pearson Education.; Burns, A., & Goh, C. (2012). Teaching Speaking: A Holistic Approach. Cambridge University Press. |
| 4 | Resmi ve resmi olmayan, kurumsal ve günlük sözlü iletişim arasındaki farklar (Konuşmacılar arasındaki ilişki, konu, bazı kalıplaşmış ifadeler vb.) / Grup tartışması | Brown, H. D. (2015). Teaching by Principles: An Interactive Approach to Language Pedagogy (4th ed.). Pearson Education.; Burns, A., & Goh, C. (2012). Teaching Speaking: A Holistic Approach. Cambridge University Press. |
| 5 | Konuşmayı başlatma, devam ettirme ve bitirme, bazı kalıplaşmış ifadeler / Grup tartışması | Brown, H. D. (2015). Teaching by Principles: An Interactive Approach to Language Pedagogy (4th ed.). Pearson Education. |
| 6 | Konuşmayı başlatma, devam ettirme ve bitirme, bazı kalıplaşmış ifadeler/ Bireysel ve grup sunumları | Brown, H. D. (2015). Teaching by Principles: An Interactive Approach to Language Pedagogy (4th ed.). Pearson Education. |
| 7 | Sözlü iletişimde düzeltme stratejisi/ Bireysel ve grup sunumları | Brown, H. D. (2015). Teaching by Principles: An Interactive Approach to Language Pedagogy (4th ed.). Pearson Education. |
| 8 | Ara Sınav | |
| 9 | İleri düzey konuşma etkinlikleri | Hadfield, J. (1996). Advanced communication games. (No Title). |
| 10 | İleri düzey konuşma etkinlikleri | Hadfield, J. (1996). Advanced communication games. (No Title). |
| 11 | İleri düzey konuşma etkinlikleri | Hadfield, J. (1996). Advanced communication games. (No Title). |
| 12 | Sözlü iletişimde beden dili ve tonlama/ Bireysel ve grup sunumları | Burns, A., & Goh, C. (2012). Teaching Speaking: A Holistic Approach. Cambridge University Press. |
| 13 | Sözlü iletişimde beden dili ve tonlama/ Bireysel ve grup sunumları | Burns, A., & Goh, C. (2012). Teaching Speaking: A Holistic Approach. Cambridge University Press. |
| 14 | Genel sınav | |