1 | İngilizcede sözlü iletişimin önemi ve dersin gerekçeleri | Brown, H. D. (2015). Teaching by Principles: An Interactive Approach to Language Pedagogy (4th ed.). Pearson Education. |
2 | Konuşma ve yazı dili arasındaki farklar/ Grup tartışması | Brown, H. D. (2015). Teaching by Principles: An Interactive Approach to Language Pedagogy (4th ed.). Pearson Education. |
3 | Resmi ve resmi olmayan, kurumsal ve günlük sözlü iletişim arasındaki farklar (Konuşmacılar arasındaki ilişki, konu, bazı kalıplaşmış ifadeler vb.) / Grup tartışması | Brown, H. D. (2015). Teaching by Principles: An Interactive Approach to Language Pedagogy (4th ed.). Pearson Education.; Burns, A., & Goh, C. (2012). Teaching Speaking: A Holistic Approach. Cambridge University Press. |
4 | Resmi ve resmi olmayan, kurumsal ve günlük sözlü iletişim arasındaki farklar (Konuşmacılar arasındaki ilişki, konu, bazı kalıplaşmış ifadeler vb.) / Grup tartışması | Brown, H. D. (2015). Teaching by Principles: An Interactive Approach to Language Pedagogy (4th ed.). Pearson Education.; Burns, A., & Goh, C. (2012). Teaching Speaking: A Holistic Approach. Cambridge University Press. |
5 | Konuşmayı başlatma, devam ettirme ve bitirme, bazı kalıplaşmış ifadeler / Grup tartışması | Brown, H. D. (2015). Teaching by Principles: An Interactive Approach to Language Pedagogy (4th ed.). Pearson Education. |
6 | Konuşmayı başlatma, devam ettirme ve bitirme, bazı kalıplaşmış ifadeler/ Bireysel ve grup sunumları | Brown, H. D. (2015). Teaching by Principles: An Interactive Approach to Language Pedagogy (4th ed.). Pearson Education. |
7 | Sözlü iletişimde düzeltme stratejisi/ Bireysel ve grup sunumları | Brown, H. D. (2015). Teaching by Principles: An Interactive Approach to Language Pedagogy (4th ed.). Pearson Education. |
8 | Ara Sınav | |
9 | İleri düzey konuşma etkinlikleri | Hadfield, J. (1996). Advanced communication games. (No Title). |
10 | İleri düzey konuşma etkinlikleri | Hadfield, J. (1996). Advanced communication games. (No Title). |
11 | İleri düzey konuşma etkinlikleri | Hadfield, J. (1996). Advanced communication games. (No Title). |
12 | Sözlü iletişimde beden dili ve tonlama/ Bireysel ve grup sunumları | Burns, A., & Goh, C. (2012). Teaching Speaking: A Holistic Approach. Cambridge University Press. |
13 | Sözlü iletişimde beden dili ve tonlama/ Bireysel ve grup sunumları | Burns, A., & Goh, C. (2012). Teaching Speaking: A Holistic Approach. Cambridge University Press. |
14 | Genel sınav | |