1 | İngilizcede sözlü iletişimin önemi ve dersin gerekçeleri | Kaynakçada belirtilen eserler |
2 | Konuşma ve yazı dili arasındaki farklar/ Grup tartışması | Kaynakçada belirtilen eserler |
3 | Resmi ve resmi olmayan, kurumsal ve günlük sözlü iletişim arasındaki farklar (Konuşmacılar arasındaki ilişki, konu, bazı kalıplaşmış ifadeler vb.) / Grup tartışması | Kaynakçada belirtilen eserler |
4 | Resmi ve resmi olmayan, kurumsal ve günlük sözlü iletişim arasındaki farklar (Konuşmacılar arasındaki ilişki, konu, bazı kalıplaşmış ifadeler vb.) / Grup tartışması | Kaynakçada belirtilen eserler |
5 | Konuşmayı başlatma, devam ettirme ve bitirme, bazı kalıplaşmış ifadeler / Grup tartışması | Kaynakçada belirtilen eserler |
6 | Konuşmayı başlatma, devam ettirme ve bitirme, bazı kalıplaşmış ifadeler/ Bireysel ve grup sunumları | Kaynakçada belirtilen eserler |
7 | Sözlü iletişimde düzeltme stratejisi/ Bireysel ve grup sunumları | Kaynakçada belirtilen eserler |
8 | Sözlü iletişimde düzeltme stratejisi/ Bireysel ve grup sunumları | Kaynakçada belirtilen eserler |
9 | Konuşmacıyı değerlendirme ve tepki ifadeleri/ Bireysel ve grup sunumları | Kaynakçada belirtilen eserler |
10 | Konuşmacıyı değerlendirme ve tepki ifadeleri/ Bireysel ve grup sunumları | Kaynakçada belirtilen eserler |
11 | Konuşmacıyı değerlendirme ve tepki ifadeleri/ Bireysel ve grup sunumları | Kaynakçada belirtilen eserler |
12 | Konuşmacıyı değerlendirme ve tepki ifadeleri/ Bireysel ve grup sunumları | Kaynakçada belirtilen eserler |
13 | Sözlü iletişimde beden dili ve tonlama/ Bireysel ve grup sunumları | Kaynakçada belirtilen eserler |
14 | Sözlü iletişimde beden dili ve tonlama/ Bireysel ve grup sunumları | Kaynakçada belirtilen eserler |
15 | Genel sınav | Kaynakçada belirtilen eserler |