| 1 | Öğretim programlarıyla ilgili temel terim ve kavramları; İngilizce dersi öğretim programlarının geçmişten günümüze gelişimi ile ilgili araştırma yapılması ve sunulması | Kaynakçada belirtilen eserler |
| 2 | Güncel İngilizce dersi öğretim programının sunulması ve tartışılması; öğretim programının yaklaşımı, içeriği, geliştirmeyi amaçladığı becerilerin sunulması ve tartışılması | Kaynakçada belirtilen eserler |
| 3 | Güncel İngilizce dersi öğretim programının sunulması; öğretim programının yaklaşımı, içeriği, geliştirmeyi amaçladığı becerilerin sunulması | Kaynakçada belirtilen eserler |
| 4 | Öğrenme ve alt öğrenme alanlarının sunulması; Bloom?un yenilenmiş taksonomisi | Kaynakçada belirtilen eserler |
| 5 | Ara sınav | Kaynakçada belirtilen eserler |
| 6 | Kazanımların sınıflara göre dağılımı, sınırları ve diğer derslerle ilişkilerinin araştırılıp sunulması | Kaynakçada belirtilen eserler |
| 7 | Kademeler arasındaki İngilizce dersi öğretim programlarının ilişkisinin araştırılması ve sunulması | Kaynakçada belirtilen eserler |
| 8 | Güncel İngilizce dersi öğretim programında kullanılan yöntem, teknik, araç-gereç ve materyallerin araştırılması ve sunulması | Kaynakçada belirtilen eserler |
| 9 | Güncel İngilizce dersi öğretim programında kullanılan yöntem, teknik, araç-gereç ve materyallerin araştırılması ve sunulması | Kaynakçada belirtilen eserler |
| 10 | Ara sınav | Kaynakçada belirtilen eserler |
| 11 | Güncel İngilizce öğretim programında benimsenen ölçme değerlendirme yaklaşımları | Kaynakçada belirtilen eserler |
| 12 | Güncel İngilizce öğretim programında benimsenen ölçme değerlendirme yaklaşımları | Kaynakçada belirtilen eserler |
| 13 | İngilizce öğretim programlarında gereken öğretmen yeterlilikleri | Kaynakçada belirtilen eserler |
| 14 | Final sınavı | Kaynakçada belirtilen eserler |