1 | Eleştirel okuma ve yazma konusunda temel kavramların tanıtılması ve öğrenciler tarafından örneklendirilerek tartışılması | Kaynakçada belirtilen eserler |
2 | Eleştirel okuma ve yazma konusunda temel kavramların tanıtılması ve öğrenciler tarafından örneklendirilerek tartışılması | Kaynakçada belirtilen eserler |
3 | Belirli bir konu üzerinde öğrencilerin getirdiği farklı kaynaklardan toplanmış metinlerin sınıf içinde okunması ve eleştirel bir şekilde tartışılması (Konu başlığı 1- iklim değişikliği) | Kaynakçada belirtilen eserler |
4 | Konu başlığı 1 (iklim değişikliği) hakkında okunan metinler ve yapılan tartışmaların sentezlenmesi ve öğrencilerin bu konu üzerinde kendi özgün metinlerini yazabilmesi | Kaynakçada belirtilen eserler |
5 | Belirli bir konu üzerinde öğrencilerin getirdiği farklı kaynaklardan toplanmış metinlerin sınıf içinde okunması ve eleştirel bir şekilde tartışılması (Konu başlığı 2- yabancı dil sınıflarında anadil kullanımı) | Kaynakçada belirtilen eserler |
6 | Konu başlığı 2 (yabancı dil sınıflarında anadil kullanımı) hakkında okunan metinler ve yapılan tartışmaların sentezlenmesi ve öğrencilerin bu konu üzerinde kendi özgün metinlerini yazabilmesi | Kaynakçada belirtilen eserler |
7 | Ara sınav | Kaynakçada belirtilen eserler |
8 | Belirli bir konu üzerinde öğrencilerin getirdiği farklı kaynaklardan toplanmış metinlerin sınıf içinde okunması ve eleştirel bir şekilde tartışılması (Konu başlığı 3- çocuklara yabancı dil öğretiminde şarkıların rolü) | Kaynakçada belirtilen eserler |
9 | Konu başlığı 3 (çocuklara yabancı dil öğretiminde şarkıların rolü) hakkında okunan metinler ve yapılan tartışmaların sentezlenmesi ve öğrencilerin bu konu üzerinde kendi özgün metinlerini yazması | Kaynakçada belirtilen eserler |
10 | Ara sınav | Kaynakçada belirtilen eserler |
11 | Belirli bir konu üzerinde öğrencilerin getirdiği farklı kaynaklardan toplanmış metinlerin sınıf içinde okunması ve eleştirel bir şekilde tartışılması (Konu başlığı 4- kadın hakları) | Kaynakçada belirtilen eserler |
12 | Konu başlığı 4 (kadın hakları) hakkında okunan metinler ve yapılan tartışmaların sentezlenmesi ve öğrencilerin bu konu üzerinde kendi özgün metinlerini yazması | Kaynakçada belirtilen eserler |
13 | Öğrenciler tarafından yazılan metinlerin sınıf içinde tartışılması | Kaynakçada belirtilen eserler |
14 | Final sınavı | |