1 | Okumaya ve örneklerle okuma amaçlarına giriş | Kaynakçada belirtilen eserler |
2 | Süreç olarak okuma, amaç olarak okuma, okuma stratejileri | Kaynakçada belirtilen eserler |
3 | Okuma parçaları çeşitleri, okumayı ölçme, gerçek sınıf ortamlarından alınmış etkili okuma öğretimi örnekleri | Kaynakçada belirtilen eserler |
4 | Yazmanın amaçları, yazmayı tanımlama | Kaynakçada belirtilen eserler |
5 | Ara Sınav | |
6 | Yazma yaklaşımları, yazma stratejileri, yazmayı ölçme | Kaynakçada belirtilen eserler |
7 | Gerçek sınıf ortamlarından alınmış etkili yazma öğretimi örnekleri ve tartışma | Kaynakçada belirtilen eserler |
8 | Dinleme ve konuşmayı tanıma ve dinleme ve konuşma stratejileri | Kaynakçada belirtilen eserler |
9 | Dinleme ve konuşmayı tanıma ve dinleme ve konuşma stratejileri | Kaynakçada belirtilen eserler |
10 | Dinleme ve konuşmaya yönelik otantik görevler. Gerçek sınıf ortamlarından alınmış etkili öğretim örnekleri | Kaynakçada belirtilen eserler |
11 | Gramer öğretimi üzerine mikro öğretim | Kaynakçada belirtilen eserler |
12 | Gramer öğretimi üzerine mikro öğretim | Kaynakçada belirtilen eserler |
13 | Gramer öğretimi üzerine mikro öğretim | Kaynakçada belirtilen eserler |
14 | Final Sınav | |