| 1 | Dünya Edebiyatına Genel Bakış- Kurgu ve Düzyazı | Lazar, G. (1993). Literature and language teaching: A guide for teachers and trainers. Cambridge University Press. |
| 2 | Dil öğretiminde edebiyat kullanımı | Collie, J., & Slater, S. (1988). Literature in the Language Classroom. Cambridge: Cambridge University Press. |
| 3 | Edebi metinlerle ilk tanıştırma ( başlangıç) teknikleri | Collie, J., & Slater, S. (1988). Literature in the Language Classroom. Cambridge: Cambridge University Press. |
| 4 | Edebi metinlerle ilk tanıştırma ( başlangıç) teknikleri | Collie, J., & Slater, S. (1988). Literature in the Language Classroom. Cambridge: Cambridge University Press. |
| 5 | Kısa hikaye okuma ve dil öğretiminde kullanımı üzerine tartışma | Seçme öykü |
| 6 | Edebi metne ilgiyi devam ettirme etkinlikleri ve uygulanması | Collie, J., & Slater, S. (1988). Literature in the Language Classroom. Cambridge: Cambridge University Press. |
| 7 | Edebi metindeki önemli kısımları irdeleme etkinlikleri ve uygulanması | Collie, J., & Slater, S. (1988). Literature in the Language Classroom. Cambridge: Cambridge University Press. |
| 8 | Ara sınav | Collie, J., & Slater, S. (1988). Literature in the Language Classroom. Cambridge: Cambridge University Press. |
| 9 | Edebi metnin okuması tamamlandıktan sonra kullanılabilecek bitiş etkinlikleri ve uygulanması | Collie, J., & Slater, S. (1988). Literature in the Language Classroom. Cambridge: Cambridge University Press. |
| 10 | Kısa hikaye okuma ve dil öğretiminde kullanımı üzerine tartışma | Seçme öykü |
| 11 | Kısa hikaye okuma ve dil öğretiminde kullanımı üzerine tartışma | Seçme öykü |
| 12 | Dil sınıfında farklı edebi türlerin kullanımı | Collie, J., & Slater, S. (1988). Literature in the Language Classroom. Cambridge: Cambridge University Press. |
| 13 | Dil sınıfında farklı edebi türlerin kullanımı | Collie, J., & Slater, S. (1988). Literature in the Language Classroom. Cambridge: Cambridge University Press. |
| 14 | Genel Sınav | Collie, J., & Slater, S. (1988). Literature in the Language Classroom. Cambridge: Cambridge University Press. |