EĞİTİM FAKÜLTESİ / İNGİLİZCE ÖĞRETMENLİĞİ / ENG3005 - DİL VE EDEBİYAT ÖĞRETİMİ 1

DERSİN HAFTALIK İÇERİĞİ

Hafta 
Konular 
Öğrenme Kaynakları 
1Dünya Edebiyatına Genel Bakış- Kurgu ve DüzyazıLazar, G. (1993). Literature and language teaching: A guide for teachers and trainers. Cambridge University Press.
2Dil öğretiminde edebiyat kullanımıCollie, J., & Slater, S. (1988). Literature in the Language Classroom. Cambridge: Cambridge University Press.
3Edebi metinlerle ilk tanıştırma ( başlangıç) teknikleriCollie, J., & Slater, S. (1988). Literature in the Language Classroom. Cambridge: Cambridge University Press.
4Edebi metinlerle ilk tanıştırma ( başlangıç) teknikleriCollie, J., & Slater, S. (1988). Literature in the Language Classroom. Cambridge: Cambridge University Press.
5Kısa hikaye okuma ve dil öğretiminde kullanımı üzerine tartışmaSeçme öykü
6Edebi metne ilgiyi devam ettirme etkinlikleri ve uygulanmasıCollie, J., & Slater, S. (1988). Literature in the Language Classroom. Cambridge: Cambridge University Press.
7Edebi metindeki önemli kısımları irdeleme etkinlikleri ve uygulanmasıCollie, J., & Slater, S. (1988). Literature in the Language Classroom. Cambridge: Cambridge University Press.
8Ara sınavCollie, J., & Slater, S. (1988). Literature in the Language Classroom. Cambridge: Cambridge University Press.
9Edebi metnin okuması tamamlandıktan sonra kullanılabilecek bitiş etkinlikleri ve uygulanmasıCollie, J., & Slater, S. (1988). Literature in the Language Classroom. Cambridge: Cambridge University Press.
10Kısa hikaye okuma ve dil öğretiminde kullanımı üzerine tartışmaSeçme öykü
11Kısa hikaye okuma ve dil öğretiminde kullanımı üzerine tartışmaSeçme öykü
12Dil sınıfında farklı edebi türlerin kullanımıCollie, J., & Slater, S. (1988). Literature in the Language Classroom. Cambridge: Cambridge University Press.
13Dil sınıfında farklı edebi türlerin kullanımıCollie, J., & Slater, S. (1988). Literature in the Language Classroom. Cambridge: Cambridge University Press.
14Genel SınavCollie, J., & Slater, S. (1988). Literature in the Language Classroom. Cambridge: Cambridge University Press.