1 | Dünya Edebiyatına Genel Bakış- Kurgu ve Düzyazı | Lazar, G. (1993). Literature and language teaching: A guide for teachers and trainers. Cambridge University Press. |
2 | Dil öğretiminde edebiyat kullanımı | Collie, J., & Slater, S. (1988). Literature in the Language Classroom. Cambridge: Cambridge University Press. |
3 | Edebi metinlerle ilk tanıştırma ( başlangıç) teknikleri | Collie, J., & Slater, S. (1988). Literature in the Language Classroom. Cambridge: Cambridge University Press. |
4 | Edebi metinlerle ilk tanıştırma ( başlangıç) teknikleri | Collie, J., & Slater, S. (1988). Literature in the Language Classroom. Cambridge: Cambridge University Press. |
5 | Kısa hikaye okuma ve dil öğretiminde kullanımı üzerine tartışma | Seçme öykü |
6 | Edebi metne ilgiyi devam ettirme etkinlikleri ve uygulanması | Collie, J., & Slater, S. (1988). Literature in the Language Classroom. Cambridge: Cambridge University Press. |
7 | Edebi metindeki önemli kısımları irdeleme etkinlikleri ve uygulanması | Collie, J., & Slater, S. (1988). Literature in the Language Classroom. Cambridge: Cambridge University Press. |
8 | Ara sınav | Collie, J., & Slater, S. (1988). Literature in the Language Classroom. Cambridge: Cambridge University Press. |
9 | Edebi metnin okuması tamamlandıktan sonra kullanılabilecek bitiş etkinlikleri ve uygulanması | Collie, J., & Slater, S. (1988). Literature in the Language Classroom. Cambridge: Cambridge University Press. |
10 | Kısa hikaye okuma ve dil öğretiminde kullanımı üzerine tartışma | Seçme öykü |
11 | Kısa hikaye okuma ve dil öğretiminde kullanımı üzerine tartışma | Seçme öykü |
12 | Dil sınıfında farklı edebi türlerin kullanımı | Collie, J., & Slater, S. (1988). Literature in the Language Classroom. Cambridge: Cambridge University Press. |
13 | Dil sınıfında farklı edebi türlerin kullanımı | Collie, J., & Slater, S. (1988). Literature in the Language Classroom. Cambridge: Cambridge University Press. |
14 | Genel Sınav | Collie, J., & Slater, S. (1988). Literature in the Language Classroom. Cambridge: Cambridge University Press. |