| 1 | Ders kitabı ile ilgili temel kavram ve özellikler | 1-2 |
| 2 | İngilizce öğretiminde kullanılan ders kitaplarına tarihsel bakış | 1-2 |
| 3 | İngilizce öğretiminde ders kitaplarının rolü | 1-2 |
| 4 | Geçmiş ve günümüzdeki ders kitapları arasındaki farklar | 1-2 |
| 5 | Küresel ve yerel ders kitaplarının kıyaslanması | 1-2 |
| 6 | İngilizce öğretiminde ders kitabı ihtiyacının tartışılması | 1-2 |
| 7 | Ders kitaplarının öğrenilebilirlik ve öğretilebilirlik açısından değerlendirilmesi | 1-2 |
| 8 | Ders kitabı değerlendirme kriterleri | 3-4 |
| 9 | Ders kitabı seçiminde kontrol listelerinin analizi ve ders kitabı analizi için özgün bir kontrol listesi yaratma | 3-4 |
| 10 | İngilizce öğretim programının hedefleri ve Türkiye’de kullanılan ders kitapları | 3-4 |
| 11 | İngilizce öğretiminde kullanılan ders kitaplarının analizi (İçerik-İzlence ve Fiziksel Özellikler) | 3-4 |
| 12 | İngilizce öğretiminde kullanılan ders kitaplarının analizi (İçerik-İzlence ve Fiziksel Özellikler) | 3-4 |
| 13 | Seçilen bir ders kitabının eleştirel olarak değerlendirilmesi | 1-2 |
| 14 | Seçilen bir ders kitabının eleştirel olarak değerlendirilmesi | 1-2 |