Anasayfa
English
İletişim
Hızlı Erişim
Akademik Takvim
Anketler
Bilgi Edinme
Bilgi Paketi
Diş Hekimliği Fakültesi Randevu
Etkinlik Talep Formu
NOHU Login
NUBulut
Öğrenci e-posta
Personel e-posta
Telefon Rehberi
Uzaktan Eğitim Sistemi
Yemek Menü
Yemekhane Sanal Pos
NİĞDE ÖMER HALİSDEMİR ÜNİVERSİTESİ
Bilgi Paketi
Kurum Hakkında Bilgi
Üniversite Senatosu ve Yönetim Kurulu
Organizasyon Şeması
Akademik Takvim
Genel Bilgi
Genel Giriş Koşulları
Genel Kayıt Prosedürleri
Kurallar ve Yönetmelikler
Önceki Dönemlerin Tanınması
Diploma Eki
Akademik Danışmanlık Düzenlemeleri
AKTS Kredi Dağılımı
İsim ve Adres Bilgileri
Derece Programları
Ön Lisans
Lisans
Yüksek Lisans
Doktora
Course Catalogue For Exchange Students
Öğrenciler için Genel Bilgiler
Yaşam Giderleri
Barınma Olanakları
Beslenme Olanakları
Sağlık Hizmetleri
Sigorta
Öğrenme Olanakları
Kültürel ve sosyal Faaliyetler
Sportif ve Boş Zaman Faaliyetleri
Öğrenci Kulüpleri
Uluslararası Programlar
Dil Politikası ve Kurslar
Staj
Burs Olanakları
Engelli Öğrenci Olanakları
Öğrenci İşleri
Değişim Öğrencileri için Pratik Bilgiler
Niğde'de Yaşam
EĞİTİM FAKÜLTESİ / İNGİLİZCE ÖĞRETMENLİĞİ / ENG4003 - İNGİLİZCE ÖĞRETİMİNDE DERS İÇERİĞİ GELİŞTİRME
DERS HAKKINDA GENEL BİLGİLER
>
Dersin Kodu
Dersin Yarıyılı/Yılı
Dersin Türü
Dersin Seviyesi
Dersin Öğretim Dili
Dersin Adı
Teori
Uygulama
AKTS
Dersin İngilizce Adı
Dersin Öğretim Elemanı
E Mail
Dersin Yardımcı Öğretim Elemanı
E Mail
Dersin Amacı
Bu ders, İngilizce öğretmen adaylarının müfredat ve ders içeriği kavramlarını öğrenme, ders materyallerini seçme, değerlendirme ve ayrıca farklı dil öğretim yöntemleri çerçevesinde dil becerilerine uygun materyaller geliştirebilmelerine olanak tanıyarak uygulamalı deneyim kazanmalarını amaçlamaktadır.
Dersin Kısa İçeriği
İngilizce dil öğretiminde ders materyali tasarımı: kuram ve ilkeler (ör.: materyal seçimi, uyarlama, geliştirme, değerlendirme); ders kitabı kullanımına ilişkin destekleyici ve karşıt görüşler; yöntem, ideoloji ve ders kitabı yazarının bakış açısı arasındaki ilişki; materyal seçiminde dikkate alınan ölçütler: öğrencinin dil düzeyi, öğrenilebilirlik, pratik kullanım, kültürel içerik, iletişimsel etkileşime uygunluk, dil kullanımının işlevselliği; öğrencilerin öğretmen ve akranlarıyla etkileşimini kolaylaştıran, derleme dayalı, otantik ve gerçek yaşam bağlamında kurgulanmış materyaller; dil öğretimi için uyarlama ve geliştirme çalışmaları, belirli öğrenen ihtiyaçlarına ve öğretim koşullarına göre ders kitabı materyallerinin yeniden düzenlenmesi; öğretmen adaylarının mevcut okul ortamına, öğrenci seviyelerine ve gereksinimlerine uygun özgün öğretim materyalleri ve yardımcı gereçler tasarlamaları; materyal değerlendirmesi, dil sınıflarında ders kitabı kullanımına yönelik değerlendirme ölçütleri; dil materyalleri ve ders kitabı analizine ilişkin güncel yaklaşımlar.
Önkoşullar
Yok.
DERSİN HEDEFLERİ
DERSİN HEDEFLERİ
1
Gerektiğinde materyallerde ve ders kitaplarında değişiklikler yapabilme
2
Yabancı dil öğretiminde öğrencilerin ihtiyaçlarına göre materyal geliştirebilme
3
Ders kitaplarının öğrenci ihtiyaçlarına uygunluğunu değerlendirebilme
4
Çeşitli İngilizce ders içeriklerini karşılaştırabilme
Loading…
DERSİN KATEGORİSİ
DERSİN KATEGORİSİ
DERSİN YÜZDESİ
Meslek Bilgisi Dersleri
Uzmanlık/Alan Bilgisi Dersi