1 | Bilimsel paradigmalar ve paradigma değişimi | |
2 | Eğitim araştırmalarında kullanılan nitel ve nitel/nicel metotlara dayalı bilimsel araştırma teknikleri, | |
3 | problemin, araştırma sorularının, | |
4 | hipotezlerin belirlenmesi, | |
5 | yapılandırılmış gözlem, yapılandırılmamış gözlem, | |
6 | görüşme teknikleri, yapılandırılmış görüşme, yarı yapılandırılmış görüşme, | |
7 | nitel veri türleri, | |
8 | verilerin kodlanması, | |
9 | kategorilerin oluşturulması, | |
10 | eri toplama basamakları ve desenleri, | |
11 | verilerin analizi ve raporlaştırılması, | |
12 | araştırmanın niteliğine uygun yöntemlerin seçimi, | |
13 | ilgili yöntemlerle ilgili yapılmış örnek araştırmaların incelenmesi ve kritiğinin yapılması. | |
14 | Nitel araştırma uygulama ve analizi | |