1 | Olson, M. H., & Herganhahn, B. R. (2016). Öğrenmenin kuramları. M. Şahin (Çev. Ed.). Ankara: Nobel Akademik Yayıncılık. |
2 | Schunk, D. H. (2014). Öğrenme teorileri: Eğitimsel bir bakışla. M. Şahin (Çev. Ed.). Ankara: Nobel Akademik Yayıncılık. |
3 | Fer, S. (Ed.). (2011). Öğrenme-öğretme kuram ve yaklaşımları. Ankara: Anı Yayıncılık. |
4 | Ekici, G. (Ed.). (2016). Öğrenme-öğretme kuramları ve uygulamadaki yansımaları. Ankara: Pegem Akademi. |
5 | Filiz, S. B. (2011). Öğrenme-öğretme kuram ve yaklaşımları. Ankara: Pegem Akademi. |
6 | Oral, B. (Ed.). (2011). Öğrenme-öğretme kuram ve yaklaşımları. Ankara: Pegem Akademi. |
7 | Driscoll, M. P. (2012). Öğretim süreçleri ve öğrenme psikolojisi. Ö. F. Tutkun, S. Okay ve E. Şahin (Çev.). Ankara: Anı Yayıncılık. |
8 | Senemoğlu, N. (2004). Gelişim, öğrenme ve öğretim: Kuramdan uygulamaya (10. baskı). Ankara Gazi Kitabevi. |
9 | Saban, A. (2004). Öğrenme-öğretme süreci: Yeni teori ve yaklaşımlar. Ankara: Nobel Yayın Dağıtım. |
10 | Gredler, M. E. (2017). Öğrenme ve öğretme: Kuramdan uygulamaya. Ö. Polat (Çev. Ed.). Ankara: Nobel Akademik Yayıncılık. |