1 | Wiles, J., & Bondi, J. (2007). Curriculum development: A guide to practice (7th ed.). Upper Saddle River, NJ: Pearson/Merril Prentice Hall. |
2 | Ornstein, A. C., & Hunkins, F. P. (2014). Eğitim programı: Temeller, ilkeler ve sorunlar. A. Arı (Çev. Ed.). Konya: Eğitim Yayınevi. |
3 | Ellis, A. K. (2015). Eğitim programı modelleri. A. Arı (Çev. Ed.). Konya: Eğitim Yayınevi. |
4 | Ornstein, A. C., Pajak, E. F., & Ornstein, S. B. (2016). Eğitim programlarında güncel sorunlar. N. T. Bümen (Çev. Ed.). Ankara: Pegem Akademi. |
5 | Demeuse, M., & Strauven, C. (2016). Eğitimde program geliştirme: Politik kararlardan uygulamaya. Y. Budak (Çev.). Ankara: Pegem Akademi. |
6 | Hewitt, T. W. (2018). Eğitimde program geliştirme: Neyi neden öğretiyoruz. S. Arslan (Çev. Ed.). Ankara: Nobel Akademik Yayıncılık. |
7 | Posner, G. J. (1995). Analyzing the curriculum (2nd ed.). New York: McGraw-Hill. |
8 | Demirel, Ö. (2012). Eğitimde program geliştirme: Kuramdan uygulamaya (19. baskı). Ankara: Pegem Akademi. |
9 | Oral, B. & Yazar, T. (Eds.). (2017). Eğitimde program geliştirme ve değerlendirme. Ankara: Pegem Akademi. |