EPO5119 / EĞİTİM PROGRAMI TEORİLERİ
 
ÖĞRENME KAYNAKLARI (KİTAP VE DİĞER MATERYALLER) 
1Wiles, J., & Bondi, J. (2007). Curriculum development: A guide to practice (7th ed.). Upper Saddle River, NJ: Pearson/Merril Prentice Hall.
2Ornstein, A. C., & Hunkins, F. P. (2014). Eğitim programı: Temeller, ilkeler ve sorunlar. A. Arı (Çev. Ed.). Konya: Eğitim Yayınevi.
3Ellis, A. K. (2015). Eğitim programı modelleri. A. Arı (Çev. Ed.). Konya: Eğitim Yayınevi.
4Ornstein, A. C., Pajak, E. F., & Ornstein, S. B. (2016). Eğitim programlarında güncel sorunlar. N. T. Bümen (Çev. Ed.). Ankara: Pegem Akademi.
5Demeuse, M., & Strauven, C. (2016). Eğitimde program geliştirme: Politik kararlardan uygulamaya. Y. Budak (Çev.). Ankara: Pegem Akademi.
6Hewitt, T. W. (2018). Eğitimde program geliştirme: Neyi neden öğretiyoruz. S. Arslan (Çev. Ed.). Ankara: Nobel Akademik Yayıncılık.
7Posner, G. J. (1995). Analyzing the curriculum (2nd ed.). New York: McGraw-Hill.
8Demirel, Ö. (2012). Eğitimde program geliştirme: Kuramdan uygulamaya (19. baskı). Ankara: Pegem Akademi.
9Oral, B. & Yazar, T. (Eds.). (2017). Eğitimde program geliştirme ve değerlendirme. Ankara: Pegem Akademi.