| 1 | Öğrenmeyi tanımlayabilme | 
			
				| 2 | Davranışçı ve bilişsel kuramlar arasındaki farkları öğrenme alanındaki çeşitli konularla açıklayabilme | 
			
				| 3 | Davranışçı kuramlara göre davranışların nasıl öğrenildiğini açıklayabilme | 
			
				| 4 | Davranışsal hedefler, programlı öğretim gibi ilkelerin eğitimdeki temel uygulamalarını açıklayabilme | 
			
				| 5 | Sosyal öğrenme kuramının eğitim uygulamaları için önemli çıkarımlarını açıklayabilme | 
			
				| 6 | Bilişsel bilgi işleme sistemini açıklayabilme | 
			
				| 7 | Üstbilişi etkileyen değişkenleri tanımlayabilme  | 
			
				| 8 | Problem çözmede bilişsel bilgi işleme metotlarını tanımlayabilme | 
			
				| 9 | Yapılandırmacılığın temel varsayımlarını ve çeşitli türlerini tartışabilme | 
			
				| 10 | Keşfederek öğrenme ve anlamlı öğrenmeyi karşılaştırabilme | 
			
				| 11 | Beynin  önemli bölümlerinin temel işlevlerini açıklayabilme | 
			
				| 12 | Güdülenme kuramlarını açıklayabilme |