EPO6108 / EĞİTİMDE PROGRAM DEĞERLENDİRME

DERSİN HAFTALIK İÇERİĞİ

 
KONULAR 
KAYNAKLAR 
1Program Geliştirme ve Değerlendirme ile İlgili Temel KavramlarDemirel, Ö. (1999).
2Eğitim Programının Öğeleri ve Program Geliştirme Süreci Demirel, Ö. (1999).
3Eğitim Programı Tasarımı ve Modelleri Demirel, Ö. (1999).
4Program Geliştirmede Yeni Yönelimler Demirel, Ö. (1999).
5Eğitim Programının Değerlendirme Süreci Demirel, Ö. (1999).
6Program Değerlendirme Modelleri: Hedef Dayalı Değerlendirme ModeliErden, M. (1993).Demirel, Ö. (1999).
7Program Değerlendirme Modelleri: Çevre, Girdi, Süreç ve Ürüne Dayalı Değerlendirme Modeli Erden, M. (1993).Demirel, Ö. (1999).
8Program Değerlendirme Modelleri: Ürün ve Erişiye Bakarak Program Değerlendirme Erden, M. (1993).Demirel, Ö. (1999).
9Program Öğelerine Dönük Değerlendirme: Hedeflerin Değerlendirilmesi Erden, M. (1993).Demirel, Ö. (1999).
10Program Öğelerine Dönük Değerlendirme: Hedeflerin DeğerlendirilmesiErden, M. (1993).Demirel, Ö. (1999).
11Program Öğelerine Dönük Değerlendirme: İçeriğin Değerlendirilmesi Erden, M. (1993).Demirel, Ö. (1999).
12Program Öğelerine Dönük Değerlendirme: Eğitim Durumlarının Değerlendirilmesi Erden, M. (1993).Demirel, Ö. (1999).
13Program Öğelerine Dönük Değerlendirme: Sınama Durumlarının Değerlendirilmesi Öğeler Arası İlişkilerin Değerlendirilmesi Erden, M. (1993).Demirel, Ö. (1999).
14Bir Program Değerlendirme Aracı Hazırlama, Eğitim programının sürdürülebilirliğiErden, M. (1993).Demirel, Ö. (1999).