EYO6115 / OKUL GELİŞTİRME

DERSİN HAFTALIK İÇERİĞİ

 
KONULAR 
KAYNAKLAR 
121. yüzyılda eğitim sisteminin bazı özellikleri ve okul geliştirmeye etkileri.Parlar, H. (2014). Tüm yönleriyle okul geliştirme: Kuram, yaklaşım ve uygulama. Ankara: Nobel
2Okul geliştirmenin tanımı, tarihçesi, gerekçeleri.Balcı, A. (2014). Etkili okul: Okul geliştirme (Kuram, uygulama ve Araştırma). Ankara: Pegem Akademi. Balcı, A. (2014). Örgütsel gelişme: Kuram ve uygulama. Ankara: Pegem Akademi. Parlar, H. (2014). Tüm yönleriyle okul geliştirme: Kuram, yaklaşım ve uygulama. Ankara: Nobel.
3Okul geliştirmeyi etkileyen faktörler.Balcı, A. (2014). Etkili okul: Okul geliştirme (Kuram, uygulama ve Araştırma). Ankara: Pegem Akademi. Parlar, H. (2014). Tüm yönleriyle okul geliştirme: Kuram, yaklaşım ve uygulama. Ankara: Nobel.
4Okul geliştirmeyi etkileyen faktörler.Balcı, A. (2014). Etkili okul: Okul geliştirme (Kuram, uygulama ve Araştırma). Ankara: Pegem Akademi. Parlar, H. (2014). Tüm yönleriyle okul geliştirme: Kuram, yaklaşım ve uygulama. Ankara: Nobel.
5Okul geliştirme süreci.Balcı, A. (2014). Etkili okul: Okul geliştirme (Kuram, uygulama ve Araştırma). Ankara: Pegem Akademi. Parlar, H. (2014). Tüm yönleriyle okul geliştirme: Kuram, yaklaşım ve uygulama. Ankara: Nobel.
6Okul geliştirme hareketine katkı yapan çalışmalar.Parlar, H. (2014). Tüm yönleriyle okul geliştirme: Kuram, yaklaşım ve uygulama. Ankara: Nobel.
7Okul geliştirme yöntemleri.Parlar, H. (2014). Tüm yönleriyle okul geliştirme: Kuram, yaklaşım ve uygulama. Ankara: Nobel.
8Okul geliştirme yöntemleri.Parlar, H. (2014). Tüm yönleriyle okul geliştirme: Kuram, yaklaşım ve uygulama. Ankara: Nobel.
9Okul geliştirme modelleri.Parlar, H. (2014). Tüm yönleriyle okul geliştirme: Kuram, yaklaşım ve uygulama. Ankara: Nobel.
10Okul geliştirme modelleriParlar, H. (2014). Tüm yönleriyle okul geliştirme: Kuram, yaklaşım ve uygulama. Ankara: Nobel.
11Okul geliştirme ile okul etkililiği ilişkisi.Balcı, A. (2014). Etkili okul: Okul geliştirme (Kuram, uygulama ve Araştırma). Ankara: Pegem Akademi. Parlar, H. (2014). Tüm yönleriyle okul geliştirme: Kuram, yaklaşım ve uygulama. Ankara: Nobel.
12Çeşitli ülkelerde okul geliştirme uygulamaları.Balcı, A. (2014). Etkili okul: Okul geliştirme (Kuram, uygulama ve Araştırma). Ankara: Pegem Akademi. Parlar, H. (2014). Tüm yönleriyle okul geliştirme: Kuram, yaklaşım ve uygulama. Ankara: Nobel.
13Türkiye’de okul geliştirme çalışmaları.Balcı, A. (2014). Etkili okul: Okul geliştirme (Kuram, uygulama ve Araştırma). Ankara: Pegem Akademi. Parlar, H. (2014). Tüm yönleriyle okul geliştirme: Kuram, yaklaşım ve uygulama. Ankara: Nobel.
14Sürdürülebilir gelişme odaklı eğitim.Öztürk, M. (2017). Sürdürülebilir gelişme odaklı eğitim: Kuramsal çerçeve, tarihsel gelişim ve uygulamaya dönük öneriler. İlköğretim Online, 16(4), 1-11. Turhan, E. (2012). Eğitim ve sürdürülebilir kalkınma (ESD) kavramı ve Türkiye'de okulların eko okula değişim ve dönüşümlerinde okul yöneticilerinin rolü. e-Journal of New World Sciences Academy, 7(1), 99-108.