FBO6120 / ETKİNLİK TEMELLİ FEN ÖĞRETİMİ

DERSİN HAFTALIK İÇERİĞİ

 
KONULAR 
KAYNAKLAR 
1Türkiye'deki Geleneksel Fen eğitimine genel bir bakış [1] s. 16-25, [6] s. 417-432
2Geçmişten günümüze fen eğitimi, dünyadaki trendler. [1] s. 16-25, [6] s. 417-432
3Geleneksel fen eğitiminin prensipleri [5] s. 434-437, [6] s. 417-432
4Günümüz şartlarına cevap verememesinin nedenleri. [5] s. 434-437, [6] s. 417-432
5Etkinlik Temelli Fen eğitimi yaklaşımı [3] s. 199-211
6Etkinlik Temelli Fen eğitimi yaklaşımı[3] s. 199-211
7Etkinlik Temelli Fen eğitimi yaklaşımının temel prensipleri[3] s. 199-211
8Etkinlik temelli ders işlemede dikkat edilecek ilke ve kurallar.[3] s. 199-211
9Basit araçlarla, yaparak öğrenme (hands-on).[3] s. 199-211, [4] s. 50-51
10Basit araçlarla, yaparak öğrenme (hands-on).[3] s. 199-211, [4] s. 50-51
11Basit araçlarla, yaparak öğrenme (hands-on).[3] s. 199-211, [4] s. 50-51
12Etkinlik temelli öğretime uygun ders planı hazırlama ve sunumuyapılan etkinliklerin paylaşımı
13Etkinlik temelli öğretime uygun ders planı hazırlama ve sunumuyapılan etkinliklerin paylaşımı
14Etkinlik temelli öğretime uygun ders planı hazırlama ve sunumuyapılan etkinliklerin paylaşımı