1 | Türkiye'deki Geleneksel Fen eğitimine genel bir bakış | [1] s. 16-25, [6] s. 417-432 |
2 | Geçmişten günümüze fen eğitimi, dünyadaki trendler. | [1] s. 16-25, [6] s. 417-432 |
3 | Geleneksel fen eğitiminin prensipleri | [5] s. 434-437, [6] s. 417-432 |
4 | Günümüz şartlarına cevap verememesinin nedenleri. | [5] s. 434-437, [6] s. 417-432 |
5 | Etkinlik Temelli Fen eğitimi yaklaşımı | [3] s. 199-211 |
6 | Etkinlik Temelli Fen eğitimi yaklaşımı | [3] s. 199-211 |
7 | Etkinlik Temelli Fen eğitimi yaklaşımının temel prensipleri | [3] s. 199-211 |
8 | Etkinlik temelli ders işlemede dikkat edilecek ilke ve kurallar. | [3] s. 199-211 |
9 | Basit araçlarla, yaparak öğrenme (hands-on). | [3] s. 199-211, [4] s. 50-51 |
10 | Basit araçlarla, yaparak öğrenme (hands-on). | [3] s. 199-211, [4] s. 50-51 |
11 | Basit araçlarla, yaparak öğrenme (hands-on). | [3] s. 199-211, [4] s. 50-51 |
12 | Etkinlik temelli öğretime uygun ders planı hazırlama ve sunumu | yapılan etkinliklerin paylaşımı |
13 | Etkinlik temelli öğretime uygun ders planı hazırlama ve sunumu | yapılan etkinliklerin paylaşımı |
14 | Etkinlik temelli öğretime uygun ders planı hazırlama ve sunumu | yapılan etkinliklerin paylaşımı |