1 | Proje nedir? | [3] s. 24-25 |
2 | Projenin hazırlanma aşamaları | [1] s. 338-341, [4] s. 33-49 |
3 | Projenin hazırlanma aşamaları | [1] s. 338-341, [4] s. 33-49 |
4 | Proje hazırlanırken dikkat edilecek hususlar. | [1] s. 340-344 |
5 | Proje yöntemi nedir | [2] s. 107-125 |
6 | Proje tabanlı öğrenme yaklaşımı nedir | [2] s. 107-125 |
7 | Proje tabanlı öğrenme yaklaşımı nedir | [2] s. 107-125 |
8 | Proje tabanlı öğrenmenin fen eğitiminde kullanımı. | [3] s. 25-32, [6] s. 244-249 |
9 | Proje tabanlı öğrenmenin fen eğitiminde kullanımı. | [3] s. 25-32, [6] s. 244-249 |
10 | Proje tabanlı öğrenmenin avantajları ve dezavantajları. | [5] s. 67-79 |
11 | Proje tabanlı etkinliklerde ölçme ve değerlendirme | [2] s. 125-129, [6] s. 249-251 |
12 | Proje tabanlı etkinliklerde ölçme ve değerlendirme | [2] s. 125-129, [6] s. 244-251 |
13 | Proje Tabanlı fen etkinlikleri yapımı ve sunumu | yapılan etkinliklerin paylaşımı |
14 | Proje Tabanlı fen etkinlikleri yapımı ve sunumu | yapılan etkinliklerin paylaşımı |