1 | Bilim Tarihi ve Epistemoloji | 1,2,3 |
2 | Temel Epistemolojik akımlar | 1,2,3 |
3 | Bilim ve Bilimin Gelişim süreçleri, Farklı yaklaşımlar Thomas Kuhn ve Bilimsel Devrimler, Paradigma Kavramı | 4 |
4 | Gaston Bachelard, Epistemolojik engeller ve Bilimin ilerlemesi | 5 |
5 | Üç boyutlu araştırma deseni: kavramları yapılandıran Bilim Adamları, Kavramları öğrenmeye çalışan Fen ve Teknoloji dersi öğrencileri ve öğrencilerin öğrenme güçlüklerini analiz eden araştırmacılar, | 5,6 |
6 | Demokritos'dan Schrödinger'e Atom ve Epistemolojik kırılmaların analizleri | |
7 | Öğrencilerin Atom hakkında karşılaştıkları epistemolojik engeller | 5,6 |
8 | Aristo?dan Newton?a kuvvet kavramının yapılandırılması ve Epistemolojik kırılmaların analizleri | 5,6 |
9 | Kuvvet kavramı üzerine öğrenciler tarafından karşılaşılan epistemolojik engeller | 5,6 |
10 | Empedocles?dan Joule ve Kelvin?e Termodinamiğin temel dinamikleri ve Epistemolojik kırılmaların analizleri | 5,6 |
11 | Öğrencilerin karşılaştıkları epistemolojik engeller | 5,6 |
12 | Aristo?dan Robert Hill?e fotosentez kavramının gelişimi ve Epistemolojik kırılmaların analizleri | 5,6 |
13 | Öğrencilerde karşılaşılan epistemolojik engellerin analizleri | 5,6 |
14 | Fen Eğitiminde Epistemolojik engeller, Yeni Paradigmalar | 5,6 |