Anasayfa
English
İletişim
Hızlı Erişim
Akademik Takvim
Anketler
Bilgi Edinme
Bilgi Paketi
Diş Hekimliği Fakültesi Randevu
Etkinlik Talep Formu
NOHU Login
NUBulut
Öğrenci e-posta
Personel e-posta
Telefon Rehberi
Uzaktan Eğitim Sistemi
Yemek Menü
Yemekhane Sanal Pos
NİĞDE ÖMER HALİSDEMİR ÜNİVERSİTESİ
Bilgi Paketi
Kurum Hakkında Bilgi
Üniversite Senatosu ve Yönetim Kurulu
Organizasyon Şeması
Akademik Takvim
Genel Bilgi
Genel Giriş Koşulları
Genel Kayıt Prosedürleri
Kurallar ve Yönetmelikler
Önceki Dönemlerin Tanınması
Diploma Eki
Akademik Danışmanlık Düzenlemeleri
AKTS Kredi Dağılımı
İsim ve Adres Bilgileri
Derece Programları
Ön Lisans
Lisans
Yüksek Lisans
Doktora
Course Catalogue For Exchange Students
Öğrenciler için Genel Bilgiler
Yaşam Giderleri
Barınma Olanakları
Beslenme Olanakları
Sağlık Hizmetleri
Sigorta
Öğrenme Olanakları
Kültürel ve sosyal Faaliyetler
Sportif ve Boş Zaman Faaliyetleri
Öğrenci Kulüpleri
Uluslararası Programlar
Dil Politikası ve Kurslar
Staj
Burs Olanakları
Engelli Öğrenci Olanakları
Öğrenci İşleri
Değişim Öğrencileri için Pratik Bilgiler
Niğde'de Yaşam
FBO6126 / FEN BİLİMLERİ VE EPİSTEMOLOJİ
DERSİN HAFTALIK İÇERİĞİ
Hafta
Konular
Öğrenme Kaynakları
1
Bilim Tarihi ve Epistemoloji
1,2,3
2
Temel Epistemolojik akımlar
1,2,3
3
Bilim ve Bilimin Gelişim süreçleri, Farklı yaklaşımlar Thomas Kuhn ve Bilimsel Devrimler, Paradigma Kavramı
4
4
Gaston Bachelard, Epistemolojik engeller ve Bilimin ilerlemesi
5
5
Üç boyutlu araştırma deseni: kavramları yapılandıran Bilim Adamları, Kavramları öğrenmeye çalışan Fen ve Teknoloji dersi öğrencileri ve öğrencilerin öğrenme güçlüklerini analiz eden araştırmacılar,
5,6
6
Demokritos'dan Schrödinger'e Atom ve Epistemolojik kırılmaların analizleri
7
Öğrencilerin Atom hakkında karşılaştıkları epistemolojik engeller
5,6
8
Aristo?dan Newton?a kuvvet kavramının yapılandırılması ve Epistemolojik kırılmaların analizleri
5,6
9
Kuvvet kavramı üzerine öğrenciler tarafından karşılaşılan epistemolojik engeller
5,6
10
Empedocles?dan Joule ve Kelvin?e Termodinamiğin temel dinamikleri ve Epistemolojik kırılmaların analizleri
5,6
11
Öğrencilerin karşılaştıkları epistemolojik engeller
5,6
12
Aristo?dan Robert Hill?e fotosentez kavramının gelişimi ve Epistemolojik kırılmaların analizleri
5,6
13
Öğrencilerde karşılaşılan epistemolojik engellerin analizleri
5,6
14
Fen Eğitiminde Epistemolojik engeller, Yeni Paradigmalar
5,6
Loading…