FBO6133 / FEN DENEYLERİ TASARLAMA

DERSİN HAFTALIK İÇERİĞİ

 
KONULAR 
KAYNAKLAR 
1Eğitimde deney tasarlama süreci ile ilgili temel kavramlar[1],[2],[3],[4]
2Fen öğretiminde deneyin önemi, deney çeşitleri[1],[2],[3],[4]
3Bilimsel süreç becerileri[1],[2],[3],[4]
4Bilimsel süreç becerileri[1],[2],[3],[4]
5Deney yöntemi ve öğretim programıyla ilişkisi[1],[2],[3],[4]
6Laboratuarın tanımı, tarihsel gelişimi[1],[2],[3],[4]
7Deney çalışma yaprağı hazırlama[1],[2],[3],[4]
8Deney için amaç belirleme[1],[2],[3],[4]
9Ucuz ve atık malzemeden araç-gereç yapma[1],[2],[3],[4]
10Deney yapma ve veri toplama süreci[1],[2],[3],[4]
11Sonuçları tartışma ve yargıya varma süreci[1],[2],[3],[4]
12Bilgisayar destekli deney tasarımı[1],[2],[3],[4]
13Laboratuar çalışmalarında ölçme ve değerlendirme[1],[2],[3],[4]
14Makale inceleme ve Genel Tekrar[1],[2],[3],[4]