1 | Kara, E. (2010). Fen ve Teknoloji Eğitiminde İnformal Bilimsel Liderlik. Yayınlanmamış Yüksek Lisans Tezi. Erzincan Üniversitesi. |
2 | Elçin, A. E. ve Erkoç, F. (2010). Biyoloji Laboratuvarı ve Arazi Uygulamaları: Canlılar, Ekoloji, Doğayı Koruma. Ankara: Palme Yayıncılık. s: 255-351. |
3 | Erentay, N. ve Erdoğan, M. (2009). 22 Adımda Doğa Eğitimi. Ankara: ODTÜ Yayıncılık. |
4 | Senden Önce Anadolu (2009). Senden Önce Anadolu Projesi Eğitim Kitapları. Anadolu Uygarlıkları Eğitim Kitapları Serisi. Anadolu Medeniyetleri Müzesi, Ankara. |
5 | San, İ. (2007). Eğitim ve Müze Semineri 18-21 Ekim 2007. Ankara: Kök Yayıncılık. |
6 | Alpagut, B. (2003). Türkiye'de Doğa Tarihi Araştırmalarının Örgütlenmesi. I. Ulusal Doğa Tarihi Kongresi. Ankara: Kırsal Çevre ve Ormancılık Sorunları Derneği. S: 71-78. |
7 | Sakınç, M. (2003). Anadolu'nun Doğa Tarihi, Evrimi ve Ulusal Doğa Müzesi. I. Ulusal Doğa Tarihi Kongresi. Ankara: Kırsal Çevre ve Ormancılık Sorunları Derneği. S: 7--81. |
8 | Özuluğ, O. (2003). İstanbul Üniversitesi Fen Fakültesi Biyoloji Bölümü Zooloji Müzesi. I. Ulusal Doğa Tarihi Kongresi. Ankara: Kırsal Çevre ve Ormancılık Sorunları Derneği. S: 82-87. |
9 | Özsüle, Z. (2003). Hayvanat Bahçelerinin Evrimi ve Doğa Bilimleri Tarihindeki Rolü. I. Ulusal Doğa Tarihi Kongresi. Ankara: Kırsal Çevre ve Ormancılık Sorunları Derneği. S: 88-108. |
10 | Kaptan, F. (1999). Fen Bilgisi Öğretimi. İstanbul: Milli Eğitim Bakanlığı. s: 141-144. |