1 | Rahmi M. Koç Müzesi (2011). Öğretmen ve Öğrenci Eğitim Paketi. http://www.rmk-museum.org.tr/turkce/education/1_tum.pdf |
2 | Hooper-Greenhill, E. (1999). Müze ve Galeri Eğitimi. Ankara: Ankara Üniversitesi Çocuk Kültürü Araştırma ve Uygulama Merkezi. s: 89-101, 127-140, 141-154..http://kitaplar.ankara.edu.tr/dosyalar/pdf/374.pdf |
3 | Ozaner, S. (2008). Çiçek, Böcek ve Taşların Doğanın Dilinin Öğretilmesindeki Bilimin Sevdirilmesindeki Önemi. Ekolojik Okur Yazarlık Hatay: Mustafa Kemal Üniversitesi Yayınları.s: 12-20. |
4 | Alevcan, S. (2008). Çevre Eğitiminde Drama Yöntemi. Ekolojik Okur Yazarlık Hatay: Mustafa Kemal Üniversitesi Yayınları.s: 273-284. |
5 | Ergün, Y. (2008). Doğa'da Yaşamın Temel Kuralları. Ekolojik Okur Yazarlık. Yaşar Ergün, Şükran Yalçın-Özdilek ve Hatice Pamir (Ed.). Hatay: Mustafa Kemal Üniversitesi Yayınları. s: 336-342. |
6 | Egitim Her Yerde (2011). Non-Formal ( Yaygın ) Eğitim Hakkında. http://egitimheryerde.org/web/non-formal-yaygin-egitim-hakkinda |
7 | Oktay, F. (2003). Yaygın Eğitim ve Gençlik Sivil Toplum Örgütleri. Ankara Üniversitesi. http://www.setav.org/ups/dosya/10419.pdf |
8 | Gazi Üniversitesi (2011). LDV Programı ile İlgili Tanımlar ve Terimler. http://www.intoffice.gazi.edu.tr/leonardo/tanimlar_terimler.html |
9 | Türkmen, H. (2010). İnformal (Sınıf-Dışı) Fen Bilgisi Eğitimine Tarihsel Bakış ve Eğitimimize Entegrasyonu. Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 3 (39), 46-59 |
10 | Balkan Kıyıcı, F. ve Atabek Yiği E. (2010). Sınıf Duvarlarının Ötesinde Fen Eğitimi: Rüzgar SantralineTeknik Gezi. International Online Journal of Educational Sciences, 2 (1), 225-243. |