1 | Tanımlayıcı araştırma desenleri | Frankel & Wallen, 1996 |
2 | İlişkisel ve deneysel desenler | Johnson,2001 |
3 | Eğitim alanındaki araştırma raporlarının kısımları ve istatistiksel tekniklerin gözden geçirilmesi | Raths, 1973 |
4 | Kütüphane kaynak ve hizmetlerini nasıl kullanmalı?,Güç ve etki büyüklüğü | Brewer, 1972 ve 1978; McMillan & Schumacher, 1997 |
5 | Tanımlayıcı, ilişkisel ve deneysel çalışmaları nasıl eleştirmeli? | McMillan & Schumacher, 1997 |
6 | Eğitim istatistikleriyle ilgili araştırmacılarda yaygın olarak bulunan yanlış kanı ve mitler ve bunların kaynakları | Brewer, 1978 ve 1985; Tversky & Kahneman, 1971 |
7 | Fen eğitiminde bir makalenin eleştirisini nasıl yapmalı?, Eksik veri analizi | Frankel & Wallen, 1996 |
8 | Fen eğitiminde verilen makalelerin eleştirisi | Frankel & Wallen, 1996 |
9 | Meta-analizlerin incelenmesi | Clark, 1985 ve 1991; Johnson, Johnson, & Stanne, 2000; Glass, 1982 |
10 | İçerik analizlerinin incelenmesi | Horton, McConney, Gallo, Woods, & Hamelin, 1993; Horton, McConney, Woods, Barry, Krout, & Doyle, 1993 |
11 | Öğretim yöntemlerinde bağımsız değişkenin doğrulanması | Shaver, 1983 |
12 | Fen eğitiminde yetenek-uygulama etkileşimi | Koran & Koran, 1984 |
13 | Analiz ünitesi | Hopkins, 1982; Peckham, Glass. & Hopkins, 1969 |
14 | Tezin kısımları ve yazı stilleri (APA yayım el kitabı). | Borst, 1999 |