1 | Dersin tanıtımı | |
2 | Fen Öğretimi | [3] s. 9-10, [5] s. 10-13 |
3 | Fen Öğretiminde Karşılaşılan Sorunlar | [3] s. 13-14 |
4 | Bilgisayar Destekli Öğretim | [3] s. 20-23, [5] s. 13-15, [4] s. 13-16 |
5 | Fen Eğitiminde Simülasyon ve Animasyon Kullanımı | [2] s. 15-22, [3] s. 23-25 |
6 | Bilişim teknolojileri ve Yavaş Geçişli Animasyonlar | [1] s. 530-532, [3] s. 26-27, [5] s. 18-19, [6] s. 58-65, [4] s. 18-24, [7] s. 2-3 |
7 | Yavaş Geçişli Animasyon konusu (Yurt İçi Literatür Taraması) | [3] s. 40-42, [5] s. 24-27, [6] s. 79-85, [4] s. 26-30 |
8 | Ara Sınav | |
9 | Yavaş Geçişli Animasyon konusu (Yurt Dışı Literatür Taraması) | [3] s. 38-40, [5] s. 27-33, [6] s. 79-85, [4] s. 30-36 |
10 | Fen Eğitiminde Yavaş Geçişli Animasyon Kullanımı | [2] s. 22-30 |
11 | Yavaş Geçişli Animasyonun Aşamaları (hazırlanması) | [1] s. 544-546, [3] s. 27-28, [5] s. 19-20, [4] s. 24-25, [7] s. 3-4. |
12 | Yavaş Geçişli Animasyon Tekniğinin Avantajları ve Dezavantajları | [1] s. 542-544, [3] s. 28-29, [5] s. 20-21, [4] s. 24-26, [7] s. 3-4. |
13 | Yavaş geçişli animasyonların öğrenme-öğretme sürecine katkısı | [1] s. 549-551 |
14 | Genel Değerlendirme | |