FBO7109 / CUMHURİYET DÖNEMİ FEN EĞİTİMİ

Kaynaklar

 
KAYNAK KİTAPLAR 
1[1] Yıldırım, A., & Şimşek, H. (2006). Sosyal Bilimlerde Nitel Araştırma Yöntemleri. Seçkin Yayıncılık.
2[2] Miles, M. B., & Huberman, A. M. (2017). Nitel Veri Analizi. Pegem Akademi Yayınları.
3[3] Baş, T., & Akturan, U. (2013). Nitel Araştırma Yöntemleri. Seçkin Yayıncılık.



 
DİĞER KAYNAKLAR 
1[4] Arslan, M. (2000). Cumhuriyet dönemi ilköğretim programları ve belli başlı özellikleri. Milli Eğitim Dergisi, 146. ( Web: http://dhgm.meb.gov.tr/yayimlar/dergiler/Milli_Egitim_Dergisi/146/icindekiler.htm adresinden 06.01.2019 tarihinde alınmıştır.)
2[5] Aykaç, N., Küçük, H., Kartal, M., Tilkibaş, Ş., ve Keskin, G. (2011). Türkiye Cumhuriyeti’nin kuruluşundan günümüze 4. ve 5. sınıf fen öğretim programlarının öğretim programının öğelerine göre değerlendirilmesi. İlköğretim Online, 10(3), 824-835.
3[6] Beyaztaş, D. İ., Kaptı, S. B., ve Senemoğlu, N. (2013). Cumhuriyetten Günümüze İlkokul/İlköğretim Programlarının İncelenmesi. Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi, 46(2), 319-344.
4[7] Maarif Vekaleti, (1930). İlk Mektep Müfredat Programı. İstanbul: Devlet Matbaası.
5[8] Maarif Vekaleti, (1930). Orta Mektep Müfredat Programı. İstanbul: Devlet Matbaası.
6[9] Milli Eğitim Bakanlığı, (1948). İlkokul Programı. İstanbul: Milli Eğitim Basımevi.
7[10] Milli Eğitim Bakanlığı, (1951). Ortaokul Programı. İstanbul: Milli Eğitim Basımevi.
8[11] Milli Eğitim Bakanlığı, (1968). İlkokul Programı. İstanbul: Milli Eğitim Basımevi.
9[12] Milli Eğitim Bakanlığı, (1970). Ortaokul Programı. İstanbul: Milli Eğitim Basımevi.
10[13]Milli Eğitim Bakanlığı, (1997). Eğitimi Araştırma ve Geliştirme Dairesi Program Çalışmaları, Ankara.