1 | [4] Arslan, M. (2000). Cumhuriyet dönemi ilköğretim programları ve belli başlı özellikleri. Milli Eğitim Dergisi, 146. ( Web: http://dhgm.meb.gov.tr/yayimlar/dergiler/Milli_Egitim_Dergisi/146/icindekiler.htm adresinden 06.01.2019 tarihinde alınmıştır.) |
2 | [5] Aykaç, N., Küçük, H., Kartal, M., Tilkibaş, Ş., ve Keskin, G. (2011). Türkiye Cumhuriyeti’nin kuruluşundan günümüze 4. ve 5. sınıf fen öğretim programlarının öğretim programının öğelerine göre değerlendirilmesi. İlköğretim Online, 10(3), 824-835. |
3 | [6] Beyaztaş, D. İ., Kaptı, S. B., ve Senemoğlu, N. (2013). Cumhuriyetten Günümüze İlkokul/İlköğretim Programlarının İncelenmesi. Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi, 46(2), 319-344. |
4 | [7] Maarif Vekaleti, (1930). İlk Mektep Müfredat Programı. İstanbul: Devlet Matbaası. |
5 | [8] Maarif Vekaleti, (1930). Orta Mektep Müfredat Programı. İstanbul: Devlet Matbaası. |
6 | [9] Milli Eğitim Bakanlığı, (1948). İlkokul Programı. İstanbul: Milli Eğitim Basımevi. |
7 | [10] Milli Eğitim Bakanlığı, (1951). Ortaokul Programı. İstanbul: Milli Eğitim Basımevi. |
8 | [11] Milli Eğitim Bakanlığı, (1968). İlkokul Programı. İstanbul: Milli Eğitim Basımevi. |
9 | [12] Milli Eğitim Bakanlığı, (1970). Ortaokul Programı. İstanbul: Milli Eğitim Basımevi. |
10 | [13]Milli Eğitim Bakanlığı, (1997). Eğitimi Araştırma ve Geliştirme Dairesi Program Çalışmaları, Ankara. |