FBO7117 / FEN EĞİTİMİ VE SAĞLIK

Dersin Öğrenme Çıktılarının Program Çıktılarına Katkısı

DÖÇ1DÖÇ2DÖÇ3DÖÇ4DÖÇ5DÖÇ6DÖÇ7DÖÇ8DÖÇ9DÖÇ10DÖÇ11DÖÇ12DÖÇ13DÖÇ14DÖÇ15
144  5  5 4     
23 54555   55   
3332444444444445
41 4  55 5      
55        55    
65 5       5    
75 45545     335
84     4  544   
95555 43        
105  5 33  5  524
115    4    34  3
125 34 43      52
134 5         251
14555555555555555
15               
16               
17               
18               
19               
20               
21               
22               
23               
24               
25               
26               
27               
28               
29               
30               
Katkı Düzeyi: 1:Çok Düşük, 2:Düşük, 3:Orta, 4: Yüksek, 5: Çok Yüksek

FBO7117 / FEN EĞİTİMİ VE SAĞLIK
 
Dersin Öğrenme Çıktıları 
1Sağlık kavram bilgisine kavuşabilmek. sağlık ile sürdürebilirlik kavramlarının önemini kavramak.
2İnsan biyolojisi ve sağlığının fen eğitimindeki yeri ve önemini kavramak.
3İnsan sağlığı üzerine yapılan son araştırmaların değerlendirebilmek.
4İnsan sağlığı ile ilgili teknolojik gelişmelerin tartışabilmek.
5Fen eğitiminde ilkyardım kurallarının önemi ve yaşamdaki yerini öğrenmek.
6İlköğretim Fen ve Teknoloji ders kitaplarında sistemler ve sağlığı ile ilgili ünitelerin incelenmek.
7Sağlıklı bireyler yetişmesinde eğitimin rolünü öğrenmek.
8Fen eğitiminde beslenme bilgisinin önemini kavramak.
9Fen eğitiminde insan sağlığının önemini ortaya koyabilmek.
10Fen laboratuvarlarında sağlığın korunmasına yönelik alınması gereken tedbirleri öğrenmek.
11Türkiye de ve yurtdışındaki ilköğretim okullarında verilen sağlık eğitimlerinin karşılaştırabilmek
12İlköğretim öğrencilerinde sağlık bilinci oluşturulasının önemini belirleyebilmek.
13İlköğretim öğrencilerinde sağlıklı beslenme bilinci oluşturabilmek.
14Fen eğitimiyle sağlık arasında ilişki kurabilmek.