1 | Fen öğretiminin amaçları, fen okuryazarlığı | [7] s. 8, [1] s. 45-47 |
2 | Fen öğretiminde yaygın olarak kullanılan öğrenme kuramları | [1] s. 60-74, [2] s. 2-19, [3] s. 163-182 |
3 | Fen öğretiminde yaygın olarak kullanılan öğrenme kuramları | [1] s. 60-74, [2] s. 2-19, [3] s. 163-182 |
4 | Fen alanında yaygın olarak görülen kavram yanılgıları | [1] s. 192-212, [3] s. 393-399 |
5 | Fen alanında yaygın olarak kullanılan öğretim strateji, yöntem, teknikleri (Sunuş yoluyla öğretim stratejisi, 5E Modeli) | [6] Ders Notu |
6 | Fen alanında yaygın olarak kullanılan öğretim strateji, yöntem, teknikleri (Buluş yoluyla öğrenme stratejisi, 6 Şapkalı Düşünme Tekniği ) | [6] Ders Notu, [5] s. 371-382 |
7 | Fen alanında yaygın olarak kullanılan öğretim strateji, yöntem, teknikleri (işbirlikli öğrenme, gösteri yöntemi) | 1] s. 138-157, [5] s. 179-197 |
8 | Ara sınav | |
9 | Laboratuvar teknikleri, laboratuvar güvenliği, basit malzemelerin fen öğretiminde kullanılması | [1] s. 220-248, [3] s. 341-380 |
10 | Kavram öğretimi ve grafiksel araçların kullanımı (kavram haritası, v-diyagramı, bildiklerim-merak ettiklerim-öğrendiklerim çizelgeleri vb.) | [4] s. 330-351 |
11 | Kavram öğretimi ve grafiksel araçların kullanımı [Kavram çarkı (Roundhouse Diyagramı)] | [6] Ders Notu |
12 | Analojilerle öğretim tekniği (birleştirici benzetme vb.) ve Fen öğretiminde bilimsel modellerin kullanımı | [1] s. 300-316 |
13 | Öğretim yöntem ve tekniklerinin kullanımını temel alan ders planı hazırlanması ve uygulanması | |
14 | Genel Değerlendirme | |