1 | Fen eğitiminde laboratuarın önemi ve amacı. | s.1-2 |
2 | Laboratuarla öğretimin tarihçesi, laboratuar çalışmalarının Fen ve Teknoloji programındaki yeri. | s. 2-8 |
3 | Bilimsel yöntem ve bilimsel süreç becerileri | s. 9-13 |
4 | Deney çeşitleri. | s.96-97 |
5 | Bilimsel süreç becerileri ve nasıl kazandırıldıkları. | s.15-99 |
6 | Ölçme ve hata | s.14-17 |
7 | Güvenilirlik ve geçerlilik. | s.187-197 |
8 | Hata kaynakları, hata hesaplamaları. | s.187-192 |
9 | Deney çalışma yaprakları ve deney raporu. | s.15-99 |
10 | Çalışma yaprakları çeşitleri. | s.15-99 |
11 | Çalışma yapraklarının hazırlanması. | s.15-99 |
12 | Deney tasarlama ve geliştirme | s.1-181 |
13 | Laboratuarda ölçme ve değerlendirme. | s.14-17 |
14 | Değerlendirme yöntemleri ve araçları. | s.104-105 |