1 | Dökme, İ. (2005). Milli Eğitim Bakanlığı (MEB) ilköğretim 6. sınıf fen bilgisi ders kitabının bilimsel süreç becerileri yönünden değerlendirilmesi. İlköğretim Onlne, 4(1), 7-17. |
2 | Güngörmez, H. G. (2018). “Süreç Odaklı Rehberli Sorgulayıcı Öğrenme Yöntemine Dahil Edilen Bilimin Doğası Etkinliklerinin 7. Sınıf Öğrencilerinin Kavramsal Değişimlerine ve Bilimsel Muhakeme Becerilerine Etkisi. Yayınlanmamış doktora tezi. Adıyaman Üniversitesi. |
3 | Han Tosunoğlu Ç., & İrez S. (2019). Sosyobilimsel konuların öğretimi için pedagojik bir model. Yükseköğretim ve Bilim Dergisi/Journal of Higher Education and Science, 9(3), 384-401. https://doi.org/10.5961/jhes.2019.340 |