1 | Ders konuları ve değerlendirme ölçütleri hakkında genel bilgilendirme. | |
2 | Güncel Fen Eğitimi problemleri özelinde Disiplinlerarası Fen öğretiminin yeri | Yıldırım (1997) |
3 | Güncel Fen Eğitimi problemleri özelinde Disiplinlerarası Fen öğretiminin yeri | Yıldırım (1997) |
4 | Disiplinler arası Fen öğretiminin tarihçesi. Dünyada ve Türkiye'deki bu konuya ilişkin girişimler. | Sakız, 2018 |
5 | Disiplinler arası Fen öğretme-öğrenme modelleri ve örnekleri | Özel Eğitim ve Rehberlik Genel Müdürlüğü (2015). |
6 | Disiplinler arası Fen öğretme-öğrenme modelleri ve örnekleri | Özel Eğitim ve Rehberlik Genel Müdürlüğü (2015). |
7 | Disiplinler arası Fen öğretimi uygulama örnekleri. | Yayla Eskici ve Özsevgeç, 2019 |
8 | Disiplinler arası Fen Öğretiminde ölçme ve değerlendirme | Yayla Eskici, 2017 |
9 | Disiplinler arası Fen Öğretiminde ölçme ve değerlendirme | Yayla Eskici, 2017 |
10 | Sosyobilimsel konuların tanımı, örnekleri, bu konuların Fen öğrenimindeki yeri ve önemi. Sosyo bilimsel konularda öğrenme zorlukları ve bunlarla baş etme yöntemleri | |
11 | Karar verme süreçleri ve karar vermeye etki eden faktörler. | İstanbul Üniversitesi Disiplinler arası Çalışma notları |
12 | Sosyobilimsel konuların öğretimine yönelik öğretim teknik ve stratejileri | |
13 | Öğrencilerin yazılı ve sözlü argümantasyonlarının değerlendirilme teknikleri. | Yayla Eskici, 2017 |
14 | Disiplinler arası fen öğretimine ve sosyobilimsel konuların öğretimine yönelik uygulamalar | |