1 | Tanışma/Dersin Tanıtımı Dersin tanıtımı, bilimle ilgili kavramlar, bilimin tanımı, amacı, özellikleri Neden bilim tarihini ve bilimin doğasını anlamak bizim için önemlidi | |
2 | Bilimsel bilgi, bilimsel bilgi ve özellikleri, bilimsel bilginin kaynakları, bilimsel bilgi türleri | |
3 | Bilimsel yöntem: bilimsel düşünce, Bilimsel sorgulama, | |
4 | Bilim insanlarının özellikleri ve bilimdeki akıl yürütme süreçleri | |
5 | Bilim Felsefesi, Popper ve Kuhn, Lakatos ve Feyerabend | |
6 | Bilim Tarihi: Eski Uygarlıklarda bilim:MısırMezopotamya-Antik Yunan-Helenistik dönem | |
7 | Orta Çağ Avrupası ve İslam Dünyası’nda Bilim | |
8 | Cumhuriyet döneminde bilim, Çağdaş Bilim ve 21.Yüzyıl Bilimi | |
9 | Bilimin Doğası: Yaygın kabul görmüş Dr. Lederman ve çalışma arkadaşlarının pedagojik yaklaşımının temel kavramlarının incelenmesi | |
10 | Bilimin Doğası: Yaygın kabul görmüş Dr. Lederman ve çalışma arkadaşlarının pedagojik yaklaşımının temel kavramlarının incelenmesi ve Dr. Lederman ve çalışma arkadaşlarının pedagojik yaklaşımına uygun ders planı örnekleri inceleme | |
11 | Bilimin Doğası ve Öğretimi, Bilimin doğası öğretiminde kullanılacak öğretim yöntemleri. | |
12 | Bilimin doğasının öğretiminde kullanılabilecek sınıf içi etkinlikler, Bilimin Doğasının Fen eğitimindeki uygulamaları | |
13 | Bilimin Doğası ve etik | |
14 | Bilimsel araştırmalarda yayın etiği nedir? Nasıl olmalı..* | |