FIZ6104 / OPTOELEKTRONİK II

Dersin Öğrenme Çıktılarının Program Çıktılarına Katkısı

DÖÇ1DÖÇ2DÖÇ3DÖÇ4DÖÇ5DÖÇ6DÖÇ7DÖÇ8DÖÇ9DÖÇ10DÖÇ11DÖÇ12DÖÇ13DÖÇ14DÖÇ15
144344454443444 
255555555555555 
322222222222222 
433432343343333 
523222231223223 
621322231122213 
734443323344434 
833432334333333 
943423344342343 
1024332334323233 
1133333333333333 
1243343344533424 
1343433534445434 
1422122312231222 
15               
16               
17               
18               
19               
20               
21               
22               
23               
24               
25               
26               
27               
28               
29               
30               
Katkı Düzeyi: 1:Çok Düşük, 2:Düşük, 3:Orta, 4: Yüksek, 5: Çok Yüksek

FIZ6104 / OPTOELEKTRONİK II
 
Dersin Öğrenme Çıktıları 
1Fizik açısından düşünmeyi geliştirme.
2Deneysel pratikliği geliştirme.
3Problem çözme ve analiz etme yeteneği kazanma.
4Güncel problemleri fiziksel düşünceyle analiz etme yeteneği kazanma.
5Diğer bölümlerde okutulan derslerle gördüğü dersler arasındaki ilşkiyi görüp bu özellikleri kullanmayı öğrenme
6Doğa olayları ile fizik ve matematik arasında bağ kurup fiziksel olayları modelleme yeteneğini geliştirme
7Etrafında meydana gelen doğa olaylarına baktığı olayın olay fiziksel tarafını görme ve bundan yararlanma
8Edindiği fizik bilgileri sayesinde fiziksel olayların konuşulduğu bir ortamda olayı izleyenleri doğru bilgilendirme
9Edindiği bilgileri toplumun gelişmesinde nasıl kullanacağını öğrenmesi
10Edindiği bilgileri benzer kurumlarda verilenlerle karşılaştırıp daha ileriye gitmek için rarışçı bir kişilik oluşturma
11Edindiği bilgilerle topluma nasıl faydalı olacağı bilincini kazanma
12Ululararası bilim arenasında kendine edindiği bilgiler nedeniyle kendine güvenen bir kişi olarak yer almayı düşünen bir yapıya sahip olma
13Edindiği bilgilerle yetinmeyip kendini daima geliştirme çabasında olan bir düşünce yapısına sahip olma
14Mesleği ile ilgili her gelişmeyi takip eden ve edindiği bilgileri kullanabilme kabiliyetini kazandırma
15Bilimsel çalışmanın hiçbir zaman bitmeyeceği ve onun içinde daima çalışılması gerektiğinin bilincinde olan kişiller yetiştirme