GIY2036 / MARKA YÖNETİMİ VE PAZARLAMA

Kaynaklar

 
KAYNAK KİTAPLAR 
1MUCUK İsmet (2007), Pazarlama İlkeleri, Türkmen Kitabevi, İstanbul
2ERDİL, Sabri ve Yeşim UZUN (2009), Marka Olmak, Beta Yayıncılık, İstanbul
3BARUTÇUGİL, İsmet,(2009), Müşteri İlişkileri ve Satış Yönetimi,Kariyer Yayıncılık, İstanbul.
4TUNGATE, Mark (2006) Modada Marka Olmak, Rota Yayın, İstanbul.
5İSLAMOĞLU, Hamdi ve Remzi ALTUNIŞIK (2008), Tüketici Davranışları, Beta Yayıncılık, İstanbul
6UZTUĞ, Ferruh (2008), Markan Kadar Konuş, Kapital Medya Hizmetleri, İstanbul
7KİŞOĞLÜ, Sevil vd. (2004), Üretim Planlaması, Ya-Pa Yayıncılık, Ankara