1 | Güz döneminin değerlendirmesi. Yeni döneme ilişkin uygulamaların anlatımı. | Ders Kitabı / Diğer Yazılı ve Görsel Kaynaklar |
2 | Çalışmaların eskizlerinin değerlendirilmesi. | Ders Kitabı / Diğer Yazılı ve Görsel Kaynaklar |
3 | Temel grafik tasarımı ilke ve biçimleri ile kompozisyonlarının anlaşılmasına yönelik analiz ve uygulamaları. | Ders Kitabı / Diğer Yazılı ve Görsel Kaynaklar |
4 | Temel grafik tasarımı ilke ve biçimleri ile kompozisyonlarının anlaşılmasına yönelik analiz ve uygulamaları. | Ders Kitabı / Diğer Yazılı ve Görsel Kaynaklar |
5 | Temel grafik tasarımı ilke ve biçimleri ile kompozisyonlarının anlaşılmasına yönelik analiz ve uygulamaları. | Ders Kitabı / Diğer Yazılı ve Görsel Kaynaklar |
6 | Temel grafik tasarımı ilke ve biçimleri ile kompozisyonlarının anlaşılmasına yönelik analiz ve uygulamaları. | Ders Kitabı / Diğer Yazılı ve Görsel Kaynaklar |
7 | Temel grafik tasarımı ilke ve biçimleri ile kompozisyonlarının anlaşılmasına yönelik analiz ve uygulamaları. | Ders Kitabı / Diğer Yazılı ve Görsel Kaynaklar |
8 | Sürdürülebilirlik ve kalkınma konularına farkındalık yaratacak afiş tasarımı | Ders Kitabı / Diğer Yazılı ve Görsel Kaynaklar |
9 | Sürdürülebilirlik ve kalkınma konularına farkındalık yaratacak afiş tasarımı | Ders Kitabı / Diğer Yazılı ve Görsel Kaynaklar |
10 | Sürdürülebilirlik ve kalkınma konularına farkındalık yaratacak afiş tasarımı | Ders Kitabı / Diğer Yazılı ve Görsel Kaynaklar |
11 | Temel grafik tasarımı ilke ve biçimleri ile kompozisyonlarının anlaşılmasına yönelik analiz ve uygulamaları. | Ders Kitabı / Diğer Yazılı ve Görsel Kaynaklar |
12 | Temel grafik tasarımı ilke ve biçimleri ile kompozisyonlarının anlaşılmasına yönelik analiz ve uygulamaları. | Ders Kitabı / Diğer Yazılı ve Görsel Kaynaklar |
13 | Temel grafik tasarımı ilke ve biçimleri ile kompozisyonlarının anlaşılmasına yönelik analiz ve uygulamaları. | Ders Kitabı / Diğer Yazılı ve Görsel Kaynaklar |
14 | Final Sınavı öncesi çalışmalarının son değerlendirilmesi | Ders Kitabı / Diğer Yazılı ve Görsel Kaynaklar |