GRF2020 / REKLAM VE METİN YAZARLIĞI

DERSİN HAFTALIK İÇERİĞİ

 
KONULAR 
KAYNAKLAR 
1Etkili İletişim ve Yazma Süreci.[1]s:4-23 [3]s:15-32 [5]s:9-26
2Reklam ve Yaratıcı Stratejiler.[1]s:28-49 [2]s:20-33 [3]s:59-94 [6]s:27-47
3Yaratıcı Fikir Kavramı ve Yaratıcı Fikrin Bulunması.[1]s:38-49 [3]s:38-58 [4]s:27-156
4Reklamda Yaratıcı Süreç.[2]s:50-59 [3]s:101-105
5Reklamcılıkta Hedef Kitle.[1]s:56-82
6Gazete ve Dergi Metin Yazarlığı.[1]s:91-112 [2]s:81-89 [3]s:175-204 [5]s:36-37, 47-60
7Doğrudan Postalama, Katalog, Broşür ve El İlanı Metin Yazarlığı.[1]s:119-137 [2]s:90-93 [3]s:205-220 [5]s:134-169 [6]s:65-85
8(ARA SINAV), Satış Yeri Reklamcılığı Metin Yazarlığı.[1]s:143-158 [2]s:90-93
9Televizyon Reklamı Metin Yazarlığı.[1]s:183-214 [2]s:101-109 [3]s:124-174 [5]s:69-83, 170-176
10Açıkhava (Outdoor) ve Transit Reklam Ortamlarında Metin Yazarlığı.[1]s:262-283 [3]s:221-250 [5]s:61-68 [6]s:122-123
11Kurumsal Reklamcılık Uygulamalarında Metin Yazarlığı.[1]s:288-305 [3]s:275-280 [5]s:186-201
12İnternet Reklamcılığı Metin Yazarlığı.[1]s:311-331 [2]s:119-133 [3]s:251-274 [5]s:97-114
13Küresel Ölçekte Reklam Metin Yazarlığı.[1]s:337-358
14Reklam Metin Yazarlığında Güncel Gelişmeler.[1]s:368-383