GRF2022 / REKLAM KAMPANYALARI

DERSİN HAFTALIK İÇERİĞİ

 
KONULAR 
KAYNAKLAR 
1Reklam tanımı, amacı ve türleri[1]s:4-250 [2]s:1-21 [3]s:7-10 [4]s:221-223
2Dünyada ve Türkiye'de Reklam[2]s:1-3 [3]s:20-63
3Reklamda araştırma süreci[1]s:34-119 [2]s:93-99 [3]s:159-225 [4]s:224-225
4Reklam Kampanya Planında Hedef Kitle ve Bütçe Belirleme[1]s:134-184 [3]s:98-225
5Hedef pazara yönelik araştırma[1]s:4-130 [2]s:14-16 [3]s:167-175
6Yaratıcı düşüncenin oluşturulması[1]s:169-194 [2]s:55-93 [3]s:225-375 [4]s:238-239
7Basılı Ortamlarda Reklam Kampanyaları ve Uygulamaları[1]s:194-225 [2]s:121-153 [3]s:375-465 [4]s:176-246
8Radyo, Televizyonda, İnternet ortamı Reklam Kampanyaları ve Uygulamaları[1]s:194-225 [2]s:121-153 [3]s:375-465 [4]s:176-246
9ARA SINAV: Proje belirleme, geliştirme, ön sunum.[1]s:4-262 [2]s:1-211 [3]s:1-508 [4]s:221-248
10Proje belirleme; tartışma, karar verme, ön hazırlık[1]s:4-262 [2]s:1-211 [3]s:1-508 [4]s:221-248
11Projenin planlanması ve sunum çalışmaları.[1]s:4-262 [2]s:1-211 [3]s:1-508 [4]s:221-248
12Sunum çalışmaları[1]s:4-262 [2]s:1-211 [3]s:1-508 [4]s:221-248
13Sunum çalışmaları[1]s:4-262 [2]s:1-211 [3]s:1-508 [4]s:221-248
14Projenin genel kontrolü ve sonlandırılması.[1]s:4-262 [2]s:1-211 [3]s:1-508 [4]s:221-248