GRF2023 / REKLAM ANALİZ YÖNTEMLERİ

DERSİN HAFTALIK İÇERİĞİ

 
KONULAR 
KAYNAKLAR 
1Reklam Analizine Giriş.[1]s: 4-14
2İçerik Analizi.[1]s:14-19 [2]s:178-192
3Söylem Analizi.[2]s:193-215
4Yaratıcı Strateji ve Reklam Analizi.[1]s:26-48
5Basılı Reklamların Analizinde Görsel Tasarım İlkeleri.[1]s:49-71
6Görüntüde Kompozisyonel Ögelerin Düzenlenmesi ve Reklam Filmleri.[1]s:72-88
7Reklam Analizleri Açısından Sözsüz İletişimin Önemi.[1]s:89-112
8(ARA SINAV), Reklam Analizlerinde Kültürel Farklılıkların Önemi.[1]s:113-142
9Küreselleşme ve Tüketim Kültürü: Reklam Analizleri İçin Genel Bir Çerçeve.[1]s:143-168
10Göstegebilimsel Analiz.[1]s:169-192 [2]s:103-118
11Psikanalitik Analiz.[1]s:234-252 [2]s:139-158
12Toplumbilimsel Analiz.[1]s:253-271 [2]s:159-177
13Toplumsal Cinsiyet ve Reklam.[1]s:272-292
14Feminist Analiz.[1]s:293-312