GZT4024 / SİYASAL İLETİŞİM

DERSİN HAFTALIK İÇERİĞİ

 
KONULAR 
KAYNAKLAR 
11. Genel Giriş ve Dersin Tanıtımı 
22. Tarihsel Gelişim Süreci içinde Siyasal İletişim 
33. Siyasal İletişimin Tanımı ve Temel Kavramları 
44. Siyasal İletişimin Tanımı ve Temel Kavramları 
55. Siyasal İletişim ve Siyasal Aktörler 
66. Siyasal pazarlama ve reklam 
77. Siyasal gündem ve siyasal gündemi etkileyen unsurlar1. Eser Köker, Politikanın İletişimi İletişimin Politikası, Vadi Yayınları, Ankara, 1998. 2. John Keane, Medya ve Demokrasi, Ayrıntı Yay., 1993 3. Süleyman Irvan (Der.), Medya, Kültür, Siyaset, Ark Yay., 1997. 4. Fatih Keskin, Politik Profesyoneller ve Uzmanlar, De Ki, Ankara, 2010. 5. Nuran Yıldız, Türkiye’de Siyasetin Yeni Biçimi: Liderler, İmajlar, Medya, Phoenix, Ankara, 2002, s.113-147
88. Siyasal İletişim ve İdeoloji 
99. Siyasal İletişim, Siyaset ve İktidar 
1010. Kamuoyunun Oluşumu 
1111. Siyasal Kampanya Süreci 
1212. Siyasal İletişimde sürdürülebilirlik 
1313. Türkiye’de Siyasal Kampanyalar ve Seçmen Analizi 
1414. Yeni Medya ve Siyasal İletişim