GZT4028 / KURUMSAL İLETİŞİM

DERSİN HAFTALIK İÇERİĞİ

 
KONULAR 
KAYNAKLAR 
11. Kurumsal İletişim Kavramı ve Kurumların İletişime Yaklaşımı 
22. Kurumsal İletişimin Sınıflandırılması – İşlevi, Öğeleri, Hedefleri 
33. Kurumsal İletişimin gelişimi ve önemi 
44. Kurumsal İletişim Kanalları ve İletişim Ağları 
55. Kurumsal İletişimi Engelleyen Faktörler 
66. Kurumsal iletişim etiği 
77. Kurum Kimliği ve imajı1. Beril Akıncı Vural – Mikail Bat, Teoriden Pratiğe Kurumsal İletişim, İletişim Yayınları. 2. Bayram Kaya; Bütünleşik Kurumsal İletişim, Siyasal Kitabevi. 3. Başak Solmaz, Kurumsal İletişim Yönetimi, Tablet Kitabevi. 4. Rüveyda Akyürek, Kurumsal İletişim Yönetimi, Anadolu Üniversitesi Yayını. 5. Ebru Uzunoğlu vd., İnternet Çağında Kurumsal İletişim, Say yayınları. 6. Zeyyat Sabuncuoğlu, Murat Gümüş, Örgütlerde İletişim, Arıkan Yayınları.
88. Kurumsal İtibar Yönetimi 
99. Kriz Yönetimi; krizin tanımı, kriz yönetim süreci, kriz iletişim planı 
1010. Kurumsal İletişim stratejisi oluşturma 
1111. Kurumsal İletişimde sürdürülebilirlik  
1212. Kurumsal İletişimde Stratejik Yönetim ve Planlama Uygulaması 
1313. Kurumsal İletişimde Stratejik Yönetim ve Planlama Uygulaması 
1414. Kurumsal İletişimde Stratejik Yönetim ve Planlama Uygulaması