GZT4030 / GRAFİK VE ANİMASYON

DERSİN HAFTALIK İÇERİĞİ

 
KONULAR 
KAYNAKLAR 
11. Grafik ve Animasyon ile ilgili temel kavramlar. 2. Ekran Kartı, Pixel, Çözünürlük ve Renk derinliği. 3. Resim, Ses ve Video Dosya Çeşitleri. 4. Grafik program giriş ayarları ve araç paneli 5. Vektör Araçları, Metin Düzenleme İşlemleri 6. Renk, Kontur ve Dolgu Uygulamaları Canlı Filtreler 7. Canlı Filtreler, Katman İşlemleri 8. Katman İşlemler Dilimler ve Etkin Bölgeler 9. Düğmeler ve Açılır Menüler 10. Hareketli Resimler, Optimizasyon ve Dışa Aktarma 11. Animasyon Programlarının genel özellikleri ve kullanımı 12. Animasyon Programı Kullanımı 13. Animasyon Programı Kullanımı 14. Animasyon Programı KullanımıBurma, Z. (2013). Uygulamalı ve Örnekli Grafik ve Animasyon, Seçkin Yayıncılık, İstanbul.