GZT4048 / DİJİTALLEŞEN GAZETECİLİKTE İŞ MODELLERİ
 
ÖĞRENME KAYNAKLARI (KİTAP VE DİĞER MATERYALLER) 
1Geray, Haluk; “Birikim Düzenleri, Yeniden Yapılanma ve Küreselleşme”, İletişim Ağlarının Ekonomisi, Ed. Funda Başaran, Haluk Geray, Ütopya Yayınevi, Ankara, 2016.
2Saka, Erkan; “Dijital Dönüşüm ve Gazetecilik İçin Yeni İş Modelleri”, Yeni Medya Çalışmaları IV:
3Kara, Tolga; Sosyal Medya Endüstrisi, Beta Yayıncılık, İstanbul, 2013.
4Karahisar, Tüba; Türkiye’de Medya Sektörü ve Gazeteciler, Ekin Yayınevi, Bursa, 2012.
5Mosco, Vincent; “İletişim Endüstrilerinde Emek: Eleştirel Toplumbilimsel Bir Bakış Açısı”, Kitle İletişimin Ekonomi Politiği, Der. Levent Yaylagül, Dalbaz Yayıncılık, Ankara, 2006.
6Pavlik, John, V.; Yeni Medya ve Gazetecilik, Çev. Müge Demir, Berrin Kalsın, Phoenix Yayınevi, Ankara, 2013.
7Wayne, Mike; Marksizm ve Medya Araştırmaları, Çev. Barış Cezar, Yordam Kitap, İstanbul, 2006.