GZT4052 / SOSYAL MEDYA VE TÜKETİM
 
ÖĞRENME KAYNAKLARI (KİTAP VE DİĞER MATERYALLER) 
1Filiz Aydoğan (2005). Medya ve Tüketim Kültürü Üzerine Eleştirel Bir Analiz, Türkmen Kitabevi.
2Yavuz Odabaşı (2013). Yetinen Toplumdan Tüketen Topluma, Aura Kitapları
3Emrah Tokgöz (2019). Kadınların Satın Alma ve Tüketim Davranışlarına Yönelik Bir Araştırma. Gece Akademi.
4Akyazı, A. (2019). SOSYAL MEDYA VE TÜKETİM İLİŞKİSİ: POPÜLER ÜNLÜLERİN INSTAGRAM HESAPLARI ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA. Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 21, 93-108. https://doi.org/10.26468/trakyasobed.423538
5Ceyhan, Ç. (2017). SOSYAL MEDYANIN TÜKETİM GÜCÜ. Yeni Medya Elektronik Dergisi, 1(3), 221-226.