1 | Çocukluk-ergenlik çağı, gelişim dönemleri ve özellikleri | [2] s: 27-165 |
2 | Çocuk-ergenin ruh sağlığını koruma -geliştirme, sürdürülebilir mental sağlık için çocuk ve ergen ruh sağlığını bozan etmenlerin kontrol altına alınması ve hemşirenin rolleri | [4] s: 13-29 |
3 | Çocuk-ergenin ruh sağlığını koruma -geliştirme ve ebeveyn rolü, ane-baba eğitimi | [2] s: 169-237, (3) s:135-226 |
4 | Yıkıcı davranış bozukluğu (dikkat eksikliği- Hiperaktvivite, karşıt olma-karşıt gelme bozukluğu) olan çocuk tedavisi ve bakımı | [1] s: 639-705 |
5 | Yaygın gelişim bozukluğu (otizm, asperger sendromu, rett bozukluğu) olan çocuğun tedavisi ve bakımı | [1]s:639-705 |
6 | Dışa atım bozukluğu olan çocuğun tedavisi ve bakımı | [1] s: 639-705 |
7 | Duygudurum bozukluğu (depresyon, distimi, bipolar afektif )olan çocuk ve ergenin tedavisi ve bakımı | [1] s: 639-775 |
8 | Anksiyete bozukluğu olan çocuk ve ergenin tedavisi ve bakımı | [1]s:639-775 |
9 | Tik bozukluğu olan çocuk ve ergenin tedavisi ve bakımı | [1] s:705-775 |
10 | Bipolar bozukluğu olan ergenin tedavisi ve bakımı | [1] s:79-87 |
11 | Psikotik bozukluğu olan çocuk ve ergenin tedavi ve bakımı | [1] s:705-775 |
12 | Yeme bozukluğu olan ergenin tedavisi ve bakımı | [1] s:705-775 |
13 | Somotoform bozukluğu olan ergenin tedavisi ve bakımı | [1] s:705-775 |
14 | Ruhsal bozukluğu olan çocuk ve ergenlerin ilaç tedavisi ve uygulanan terapiler. | [1] s:639-775 |